    From: Adam Czajka <n...@p...v>
    Newsgroups: pl.rec.gps,pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Telefon pod TT7 i UMP
    Date: Fri, 06 May 2011 11:46:15 +0200

    hey

    W dniu 2011-05-05 23:11, ToMasz pisze:
    > TT7 na i780 (o ile czytałem) działa, ale zaraz o pukaniu w ekran. omnia
    > lite jest gorsza od starej omni1. To sprawdził chyba nawet J.
    > Strzybyszewski (jak sie pomyliłem to przepraszam)

    O, dzięki za info będę musiał to sprawdzić. Szczerze mówiąc nie jestem
    przekonany do Samsungów, po prostu ten jest najwęższy z Windowsami. Mój
    syn ma Avilę i wszystko od dotyku, układu menu (włączanie bluetootha
    jest w aplikacjach, a nie w ustawieniach!) po oprogramowanie na PC, mnie
    w nim wkurza.

    > napisze Ci jak działa gpsVP. [...] na
    > owej mapie jest jeszcze "fafnoście" "klikaczy" zasłaniających mapę, a
    > jednocześnie przy minimalnej nietrafności powodujacych utrudnienia.
    > U mnie tego niema. najpierw namacam klawisz
    > "q" potem go wcisnę aby powiekszyć. to jest właśnie przewaga telefonów z
    > twardą klawiaturą.... Domyślasz sie oczywiście ze wszystkie przydatne
    > funkcje są "podpięte" pod resztę klawiszy.

    I to jest ważna uwaga, dzięki.

    > choć moze najpierw pomacaj telefon z windowsem - nie kazdemu pasuje)

    I tu jest pies pogrzebany. Do tej pory używałem różnych symbianowców i
    wyłącznie z klawiaturą sprzętową. Przesiadka na ekran dotykowy i Windows
    jest podyktowana chęcią posiadania TT7. Jak podglądałem okna w
    działaniu, to nie wydają się bardziej upierdliwe od Symbiana.

    Adam Czajka