    From: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.rec.gps,pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Telefon pod TT7 i UMP
    Date: Thu, 05 May 2011 23:11:38 +0200

    Adam Czajka pisze:
    > Tak, głównie Polska. TT bo jest *dla mnie* najlepiej zaprojektowaną
    >(...)nawigacja rozumiała bez
    > wielokrotnego pukania w ekran, że dalej chcę podążać do celu, ale inną
    > drogą etc. etc.
    TT7 na i780 (o ile czytałem) działa, ale zaraz o pukaniu w ekran. omnia
    lite jest gorsza od starej omni1. To sprawdził chyba nawet J.
    Strzybyszewski (jak sie pomyliłem to przepraszam)

    > UMP na rower, na grzyby, na kajak, na wędrówki z rodziną.
    Taka uwaga w konteksie iPhona i innych dotykowców. TT7 nieznam, ale
    napisze Ci jak działa gpsVP. wczytuje mapę i wyświetla na cały ekran.
    koniec. tak działa. niby normalne - tak? A jednak nie. bo najczęsciej na
    owej mapie jest jeszcze "fafnoście" "klikaczy" zasłaniających mapę, a
    jednocześnie przy minimalnej nietrafności powodujacych utrudnienia.
    chciałem trafić w "przybliż" ale nie trafiłem i już dodaje punkt w
    środku lasu do ulubionych. U mnie tego niema. najpierw namacam klawisz
    "q" potem go wcisnę aby powiekszyć. to jest właśnie przewaga telefonów z
    twardą klawiaturą.... Domyślasz sie oczywiście ze wszystkie przydatne
    funkcje są "podpięte" pod resztę klawiszy.
    > Nieistotne. W samochodzie i tak jest podpięty pod zasilanie z gniazda
    > zapalniczki. A w plecaku noszę takie sprytne pudełeczko z gniazdem USB i
    > akumulatorkami AA w środku, które daje mi niezależność od źródeł prądu.
    > Wystarczy, że co 2-3 dni mogę je gdzieś naładować.
    Rzuciłem okiem na allegro. Co kolwiek wybierzesz, to dużo Cie to
    kosztować nie będzie.(biorąc pod uwagę wyskoki stopien wykorzystania)
    choć moze najpierw pomacaj telefon z windowsem - nie kazdemu pasuje)

    ToMasz