  • 1. Data: 2010-12-09 13:46:03
    Temat: Telefon - ktoś zna ten model?
    Od: GB <g...@o...pl>

    Witam,

    http://allegro.pl/telefon-komorkowy-dla-seniora-0464
    -f-vat-i1345495492.html

    Czy to jest jakościowo w miarę dobry produkt? Trwały, nie gubi zasięgu itd?

    GB

  • 2. Data: 2010-12-09 15:25:51
    Temat: Re: Telefon - ktoś zna ten model?
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    GB pisze:
> [...]
    -f-vat-i1345495492.html

    > Czy to jest jakościowo w miarę dobry produkt? Trwały, nie gubi zasięgu itd?

    TAk, kupiłem go swoim seniorom, ale za 129zł w tesco. ma radio, grające
    baz słuchawek, ale jest problem ze sciszeniem radia. poprostu gra głośno
    i głośniej. naszczęscie słabo słyszącym to nie przeszkadza. ogólnie
    fajny, zastąpił upadłe motorole F3. po 2 tygodniach używania -
    zadowoleni. Dzwonków też kilka jest do wyboru, głośne są, tak ogólnie
    dla dziadków sie nadaje. Książka tylko dupowata, - bez szczegółów i
    kilku numerów. jednoczesnie pokazuje to co ma w pamieci i na sim-ie.
    lepiej korzystać tylko z książki na kartcie sim

    ToMasz

  • 3. Data: 2010-12-09 21:29:33
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    W dniu 2010-12-09 16:25, ToMasz pisze:

> [...]
    > kilku numerów. jednoczesnie pokazuje to co ma w pamieci i na sim-ie.
    > lepiej korzystać tylko z książki na kartcie sim

    a co to w ogole za model bo oczywiście nie jest podany w linku.

    GB

  • 4. Data: 2010-12-09 21:37:42
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 09 Dec 2010 22:29:33 +0100, Grzegorz Brycki napisał(a):

    > a co to w ogole za model bo oczywiście nie jest podany w linku.

    to jest model "obóz karny w głębokich chinach"
    W różnych krajach sprzedawany pod różnymi nazwami. W Polsce najczęściej
    jako Emporia cośtam.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "O duren kolina, no to teraz mamy przechlapane" - Paweł "robbo" Kamiński

  • 5. Data: 2010-12-10 07:07:15
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Waldek Godel pisze:

    > to jest model "obóz karny w głębokich chinach"
    > W różnych krajach sprzedawany pod różnymi nazwami. W Polsce najczęściej
    > jako Emporia cośtam.

    ten z tesco to myphone