    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Telefon jako wifi hotspot?
    Date: Mon, 21 Mar 2011 14:06:04 -0500
    <i...@p...onet.pl> <im2ig6$hj6$1@inews.gazeta.pl>
    <1m9u163znr3m1$.dlg@lepper.institute.com> <im2irh$ibq$1@inews.gazeta.pl>
    <1udklwbd1ko4$.dlg@lepper.institute.com> <i...@p...onet.pl>
    <b...@4...com>
    <1s742xhug8pld$.dlg@lepper.institute.com> <i...@p...onet.pl>
    <d...@4...com>
    <i...@p...onet.pl>
    <s...@4...com>
    <6e4kus9v4yqr$.dlg@lepper.institute.com>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message
    news:6e4kus9v4yqr$.dlg@lepper.institute.com...

    > Ale po co? Oni nie mają możliwości sprawdzić, jak weźmiesz telefon z
    > Windows Mobile czy Androidem to nie będzie problemu, zużyjesz,
    > uczciwie zapłacisz za to co zużyłeś i tyle.

    Jeśli używasz danych z komórki w laptopie to łamiesz umowę.
    Niezależnie od tego czy połączysz laptopa z komórką (tether)
    przez usb, bluetooth czy wifi czy też przełożysz SIM z fona do modemu.
    Mówi o tym rozdział 6.12 umowy. Zacytowałem ją dla J.F. poczytaj sobie.

    > Natomiast jeżeli masz jedynie słusznego i najlepszego w całej galaktyce
    > gejfona, to problem jest inny. Tam musisz mieć plan, bo da się skasować.

    I czemu wprowadzasz ludzi w błąd? To co napisałeś jest nieprawdą.
    Albo jesteś niedoinformowany albo celowo kłamiesz... tylko po co?
    Czyżbyś miał jakiś interes w tym aby szkalować iPhone bardziej niż
    inne telefony? Polityka AT&T w kwestii danych jest podobna wszędzie.
    To samo dotyczy każdego smartfona, z Blackberry włącznie. Oto dowód:

    DataPro 4GB for Blackberry Tethering

    Includes:
    4 GB of data to share between your phone and your laptop or Netbook
    Unlimited AT&T Wi-Fi Basic usage!
    Designed for BlackBerry users who primarily:

    Provide internet access to their laptop or Netbook
    Stream music from music services such as AT&T Music
    Watch videos on YouTube
    Download apps and files
    Surf the web
    Send and receive personal email
    Visit social networking sites
    Use search engines
    Reference Wikipedia and other reference sites
    Shop and pay bills online
    Get maps and directions
    Is it the right amount of data for you?
    Try the AT&T Data Usage Calculator tool to estimate how much data you use
    every month.

    How do I use AT&T Wi-Fi Basic?
    Most BlackBerry devices have Wi-Fi built in! You can connect quickly and
    seamlessly to your home wireless network or to more than 20,000 AT&T Wi-Fi
    Hot Spots in the U.S at no additional charge. Find an AT&T Hot Spot near
    you. A Wi-Fi enabled device required. Other restrictions apply. See
    www.attwifi.com; for additional services details and locations.

    What if I go over 4 GB?
    DataPro 4 GB for BlackBerry includes 4 GB of data for use in the U.S. If 4
    GB is exceeded, an additional 1 GB is automatically provided at a rate of
    $10 for each additional 1 GB. All data allowances, including overages, must
    be used in the billing period in which the allowance is provided. For more
    details on Data Plans, go to www.att.com/dataplans.

    Dla tego samego blackberry możesz kupić tańszy plan, bez tethering:

    DataPro 2 GB for BlackBerryR
    Includes:
    2 GB of data
[...]

    What if I go over 2 GB?
    DataPro 2 GB for BlackBerry includes 2 GB of data for use in the U.S. If 2
[...]

    A więc Walduś - doszkól się i nie kłam już więcej, kłamczuszku!

    > Ludzi to wkurza, natomiast niektórzy się obruszają, jak ich to może
    > wkurzać. Ajfon jest święty, jedyny w galaktyce i jak to robi, to znaczy,
    > że
    > to jest święte i dobre.

    Jak nazywamy w języku polskim człowieka który jedną ręką
    podpisuje umowę godząc się na pewne warunki i limity a drugą
    ręką łamie te warunki umowy twierdząc że są dla niego niewygodne?
    Czy to nie są właśnie próby wyłudzenia niezapłaconej usługi?