  • 1. Data: 2014-05-25 15:00:43
    Temat: Telefon i wyświetlanie daty godziny i pogody
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W związku z tym, że mi telefon z androidem pożarł cały pakiet internet
    za 7 zł (:D), usunęłam w telefonie konto na google, wyłączyłam gps i
    dane komórkowe. W domu testuję telefon, surfuję za pośrednictwem Wifi
    swojego routera. Dane komórkowe i inne w razie potrzeby mogę sobie
    zawsze włączyć.
    Nie moge tylko przeboleć, że już nie mam na wyświetlaczu daty, godziny,
    ani ładnie wyświetlanej pogody. To oczywiście zależy od tego czy
    internet z Play-a jest włączony, a internet po Wifi to pies? A może
    dlatego, że pobieranie z google wyłączyłam?

    --
    animka

  • 2. Data: 2014-05-25 18:07:38
    Temat: Re: Telefon i wyświetlanie daty godziny i pogody
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-25 15:00, animka pisze:
> [...]
    > czy internet z Play-a jest włączony, a internet po Wifi to pies? A
    > może dlatego, że pobieranie z google wyłączyłam?

    Pewnie Twój widget pogodowy do lokalizacji wymaga włączonego GPSu bądź
    transferu danych. Można spokojnie go dezaktywować (usunąć z ekranu) i
    pobrać z Google Play taki w którym można wpisać na sztywno swoja
    lokalizację, np. Warszawę, a aktualizację pogody ustawić np. raz na 12
    godzin.

  • 3. Data: 2014-05-25 18:36:19
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    animka wrote:
> [...]
    > czy internet z Play-a jest włączony, a internet po Wifi to pies? A
    > może dlatego, że pobieranie z google wyłączyłam?

    jakiś dziadowski ten pakiet, i po co kasować konto google skoro można
    wyłączyć transfer danych? a konta używać po połączeniu np z siecią
    domową przez wifi ?

  • 4. Data: 2014-05-25 19:12:05
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2014-05-25 18:36, Jeffrey napisał/a:
    i po co kasować konto google skoro można
    > wyłączyć transfer danych? a konta używać po połączeniu np z siecią
    > domową przez wifi ?

    Ten TYP (animka) tak ma.
    Wszystkie rozumy zjadła i wszystko wie najlepiej ;)

    --
    Czarek

  • 5. Data: 2014-05-25 20:05:33
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 25.05.2014 15:00, animka pisze:
    > W związku z tym, że mi telefon z androidem pożarł cały pakiet internet
    > za 7 zł (:D),
    usługi które uruchomiłaś wykorzystały dane z pakietu.
    W normalnym świecie brzmiało by to tak:
    Świnie które pasłam wlazły w kartoflisko i wyjadły kartofle.

    > usunęłam w telefonie konto na google, wyłączyłam gps i
    > dane komórkowe.
    w związku z tym pozabijałam gęsi.

    > W domu testuję telefon, surfuję za pośrednictwem Wifi
    > swojego routera.
    nie masz PC ze w _domu_ surfujesz na telefonie?
    > Dane komórkowe i inne w razie potrzeby mogę sobie
    > zawsze włączyć.
    tak
    > Nie moge tylko przeboleć, że już nie mam na wyświetlaczu daty, godziny,
    zegarek widget? Digital clock widget?

    > ani ładnie wyświetlanej pogody.
    jasne. Namajuj sobie ładną pogodę, ale wstaw ładną tapetę. jak chcesz
    mieć pojęcie o prognozie pogody, to patrz na meteo.pl, nie na słoneczko
    na pulpice.
    > To oczywiście zależy od tego czy
    > internet z Play-a jest włączony, a internet po Wifi to pies? A może
    > dlatego, że pobieranie z google wyłączyłam?
    Odpowiedzi na te pytania znajdują się w opisie widgetu który
    wyłączyłaś/skasowałaś.
    Czy wiesz że każdemu z programów z osobna można przydzielić/odebrać
    uprawnienia do łączniea się z netem? netem wifi i gsm oddzielnie!
    Czy wiesz że wszystkie "bajerki" działające w telefonie powodują ze jest
    on bardziej zamulony i jego bateria jest bardziej obciążona?
    ToMasz

  • 6. Data: 2014-05-25 20:12:22
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-05-25 18:07, Trybun pisze:

    > Pewnie Twój widget pogodowy do lokalizacji wymaga włączonego GPSu bądź
    > transferu danych.

    Sam się usunął jak powyłączałam niektóre opcje.

    Poszukam, dzięki.
    To było chyba z Google Play :-(

    --
    animka

  • 7. Data: 2014-05-25 20:22:03
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-05-25 18:36, Jeffrey pisze:

    > jakiś dziadowski ten pakiet, i po co kasować konto google skoro można
    > wyłączyć transfer danych?

    Wkurzyłam się i skasowałam. Jak będę chciała skorzystać to najwyżej będę
    za każdym razem się na google logowała. Klawiatura dobra w tym
    telefonie, trafiam za pierwszym razem :-)

    a konta używać po połączeniu np z siecią
    > domową przez wifi ?

    Masz rację, jak jestem w domu to już telefon jest połączony z
    Wifi.(Mądry polak po szkodzie). Telefon mam od przedwczoraj i sobie go
    testowałam, ustawiałam :D
    Muszę znowu poszukać tej pogody. Bardzo ładnie to było wkomponowane,
    ładnie wyglądało.

    --
    animka

  • 8. Data: 2014-05-25 20:23:19
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-05-25 19:12, Czarek pisze:

    > W dniu 2014-05-25 18:36, Jeffrey napisał/a:
    > i po co kasować konto google skoro można
    >
    > Ten TYP (animka) tak ma.
    > Wszystkie rozumy zjadła i wszystko wie najlepiej ;)

    Debilny głąbie, ty naprawdę jesteś chory i na mnie czyhasz.
    Paszła won.

    --
    animka

  • 9. Data: 2014-05-25 20:39:32
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-05-25 20:05, ToMasz pisze:
    > usługi które uruchomiłaś wykorzystały dane z pakietu.
    > W normalnym świecie brzmiało by to tak:
    > Świnie które pasłam wlazły w kartoflisko i wyjadły kartofle.

    Hahaha. Kochane świnki :-)

    > w związku z tym pozabijałam gęsi.

    O, nie! Nie mieszaj w to nic niewinnych zwierząt i ptactwa.
    Właśnie wczoraj dostałam list z podziękowaniem, a w nim piękne zdjęcia
    koni i innych zwierząt uratowanych od rzeźni.
    Polecam Wam wszystkim zajrzenie na stronę Fundacji Pegasus.
    http://www.konie-pegasus.pl/

> [...]
    > na pulpice.
    > Odpowiedzi na te pytania znajdują się w opisie widgetu który

    Być może, ale nic straconego. Co ma wisieć nie utonie.

    > Czy wiesz że każdemu z programów z osobna można przydzielić/odebrać
    > uprawnienia do łączniea się z netem? netem wifi i gsm oddzielnie!

    Jeszcze nie wiem, ale poszukam w telefonie -w wolnej chwili.
    W tablecie to mam Aero2 i się nie cackam, a telefon to już co innego,
    zszedł mi cały pakiet internetu na miesiąc.

    > Czy wiesz że wszystkie "bajerki" działające w telefonie powodują ze jest
    > on bardziej zamulony i jego bateria jest bardziej obciążona?

    Wiem, ale ja zawsze czyszczę z niepotrzebnych plików itp.

    --
    animka

  • 10. Data: 2014-05-25 20:46:48
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2014-05-25 20:23, animka napisał/a:

    > Debilny głąbie, ty naprawdę jesteś chory i na mnie czyhasz.
    > Paszła won.

    Na Ciebie nie trzeba czyhać, sama się wykładasz w każdym poście ;-)

    --
    Czarek