    From: animka <a...@t...wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Telefon i wyświetlanie daty godziny i pogody
    Date: Sun, 25 May 2014 20:39:32 +0200

    W dniu 2014-05-25 20:05, ToMasz pisze:
    > usługi które uruchomiłaś wykorzystały dane z pakietu.
    > W normalnym świecie brzmiało by to tak:
    > Świnie które pasłam wlazły w kartoflisko i wyjadły kartofle.

    Hahaha. Kochane świnki :-)

    > w związku z tym pozabijałam gęsi.

    O, nie! Nie mieszaj w to nic niewinnych zwierząt i ptactwa.
    Właśnie wczoraj dostałam list z podziękowaniem, a w nim piękne zdjęcia
    koni i innych zwierząt uratowanych od rzeźni.
    Polecam Wam wszystkim zajrzenie na stronę Fundacji Pegasus.
    http://www.konie-pegasus.pl/

    > nie masz PC ze w _domu_ surfujesz na telefonie?
    > tak
    > zegarek widget? Digital clock widget?

    > jasne. Namajuj sobie ładną pogodę, ale wstaw ładną tapetę. jak chcesz
    > mieć pojęcie o prognozie pogody, to patrz na meteo.pl, nie na słoneczko
    > na pulpice.
    > Odpowiedzi na te pytania znajdują się w opisie widgetu który
    > wyłączyłaś/skasowałaś.

    Być może, ale nic straconego. Co ma wisieć nie utonie.

    > Czy wiesz że każdemu z programów z osobna można przydzielić/odebrać
    > uprawnienia do łączniea się z netem? netem wifi i gsm oddzielnie!

    Jeszcze nie wiem, ale poszukam w telefonie -w wolnej chwili.
    W tablecie to mam Aero2 i się nie cackam, a telefon to już co innego,
    zszedł mi cały pakiet internetu na miesiąc.

    > Czy wiesz że wszystkie "bajerki" działające w telefonie powodują ze jest
    > on bardziej zamulony i jego bateria jest bardziej obciążona?

    Wiem, ale ja zawsze czyszczę z niepotrzebnych plików itp.

    --
    animka