  • Data: 2014-05-29 16:53:54
    Temat: Re: Telefon i wyświetlanie daty godziny i pogody
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Jeffrey" 53821c04$0$2358$6...@n...neostrada.pl

    > jakiś dziadowski ten pakiet,

    W Play szybko uciekają złotówki netowe.
    Play dał mi gratisowo kilkadziesiąt MB
    ale tak jakoś policzył, że zżarł mi 6 pln
    z rozmów, choć pisał, że ,,pakiet''
    gratisowy nadal nie jest wykorzystany.

    Mam nawet snapy mówiące/świadczące o tym, że pakiet
    nie zszedł, ale pieniądze z rozmów -- zniknęły.

    Już wówczas zatęskniłem za operatorem, który mnie nie
    będzie kantował. A znacznie wcześniej o takim, który
    da na jednej karcie i net za free, i numer telefonu
    niedrogo. Gołdap zwiększyła moje pragnienia netu za
    free tam, gdzie nie dociera Aero2. Zaś szybkość
    drenowania akumulatora przez 3G Solorza dosłowmie
    powala!

    -=-

    BTW -- Solorz zamierza sprzedawać nie tylko dostęp do
    netu, TV, elektryczność, ale także gaz. Ciekawe, czy
    będzie też gazował Ukrainę. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'