  • 11. Data: 2010-07-12 20:41:07
    Temat: Re: Telefon i aplikacja java na www
    Od: Bet <h...@b...poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-07-12 08:13, ToMasz pisze:

    > Opera mini, opera mobile, fenec, skyfire..

    opera mini odpada. Testowałem ją w nokii6300 i bez sukcesu w tym temacie
    Jak będę miał możliwość przetestuję gdzieś pozostałe.
    --
    Bet

  • 12. Data: 2010-07-14 08:45:54
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Bet <h...@b...poczta.onet.pl> Odpowiedz na

    > Witam,
    > szukam telefonu, na którym będzie możliwe uruchomienie aplikacji Java
    > umieszczonej się na stronie www pod tym adresem
    >
    > http://stooq.pl/q/a/?s=fw20&e
    > ( aplikacja z notowaniami giełdowymi - ispag )
    >
    > W większości przypadków pojawia się komunikat o wymaganej Javie.

    A co nie działa? Odpaliłem na Operze 10 i wyglada tak samo jak na kompie.
    Wykresy i notowanie się wyświetleją, nie ma żadnego komunikatu o braku
    Javy...

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d

  • 13. Data: 2010-07-15 21:46:27
    Od: Bet <h...@b...poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-07-14 10:45, Adramelech pisze:
> [...]
    >
    > A co nie działa? Odpaliłem na Operze 10 i wyglada tak samo jak na kompie.
    > Wykresy i notowanie się wyświetleją, nie ma żadnego komunikatu o braku

    Rozumiem, że na Operze Mobile 10?
    No to mam rozwiązanie! Wielkie Dzięki!

    --
    Bet

  • 14. Data: 2010-07-16 07:44:21
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    > Rozumiem, że na Operze Mobile 10?
    > No to mam rozwiązanie! Wielkie Dzięki!

    Tak. WM6.1 i Opera Mobile 10.
    Ale Opera Mobile 9.5 też wszystko dobrze wyświetla.

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d

  • 15. Data: 2010-07-16 08:43:44
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Adramelech wrote:
    > Tak. WM6.1 i Opera Mobile 10.
    > Ale Opera Mobile 9.5 też wszystko dobrze wyświetla.

    Obstawiam że wyświetlają się dobrze wykresy statyczne i ew. flashowe.
    Ale strona wskazana przez kolegę (http://stooq.pl/q/a/?s=fw20&e)
    wyświetla się, ale bez wykresu, bo na to po prostu nie ma szansna
    urządzeniach mobilnych póki co.

    Jakub

  • 16. Data: 2010-07-16 17:22:29
    Od: Bet <h...@b...poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-07-16 10:43, Jakub Danecki pisze:

> [...]
    > Ale strona wskazana przez kolegę (http://stooq.pl/q/a/?s=fw20&e)
    > wyświetla się, ale bez wykresu, bo na to po prostu nie ma szansna

    Jak tylko będę miał okazję - sprawdzę... A co do szans działania:
    na moich oczach udało się to pewnej osobie uruchomić, przy użyciu iPhone
    3GS i przeglądarki CloudBrowse, więc wiem, że się da.
    Standardowe Safari z iPhone nie poradziło sobie z zadaniem, więc wnoszę,
    że to kwestia przeglądarki, a nie systemu operacyjnego.

    Czy jest szansa uruchomić aplet na Windows Mobile, Androidzie czy innym
    systemie, innej przeglądarce, innej konfiguracji? dla mnie temat
    pozostaje otwarty. Niestety, mam bardzo ograniczony dostęp do tego
    rodzaju urządzeń, dlatego szukam pomocy tutaj.

    Bet

  • 17. Data: 2010-07-16 17:29:31
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 16 Jul 2010 19:22:29 +0200, Bet napisał(a):

> [...]
    > Standardowe Safari z iPhone nie poradziło sobie z zadaniem, więc wnoszę,
    > że to kwestia przeglądarki, a nie systemu operacyjnego.

    Nie, to jest kwestia serwera który ktoś wystawił w internecie i odwala
    "czarną robotę" a kawałek softu w gejfonie tylko wyświetla wyniki - bo tak
    działa CloudBrowse.
    Równie dobrze możesz się połączyć po RDP ze swoim pecetem w domu/firmie -
    technicznie jest to dokładnie to samo.
    Nawet Opera mini nie odwala tego aż w taki sposób.

    "geohot to troche narcyz i mitoman" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 18. Data: 2010-07-16 19:09:08
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Waldek Godel wrote:
> [...]
    > - technicznie jest to dokładnie to samo.
    > Nawet Opera mini nie odwala tego aż w taki sposób.

    Dokładnie - CloudBrowse to w zasadzie remote desktop i tyle. W PDA nie
    ma tutaj żadnej przeglądarki. Ciekawe ile to będzie ksoztowało, jak
    wprowadza komercyjnie.

    Jakub

  • 19. Data: 2010-07-20 12:29:55
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    "Jakub Danecki" <j...@d...net> Odpowiedz na

> [...]
    > Ale strona wskazana przez kolegę (http://stooq.pl/q/a/?s=fw20&e)
    > wyświetla się, ale bez wykresu, bo na to po prostu nie ma szansna

    Opera Mobile wyświetla to samo co duża Opera na desktopie. Dopiero Chrome
    otwiera aplet javy. Stąd moja pomyłka...

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d

  • 20. Data: 2010-07-21 07:05:33
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Adramelech wrote:
    > Opera Mobile wyświetla to samo co duża Opera na desktopie. Dopiero
    > Chrome otwiera aplet javy. Stąd moja pomyłka...

    Wyjaśnij.
    Moja Opera 10.x wyświetla normalnie aplet Javy. Opera Mobile 10.x nie
    wyświetla. Co ma do tego Chrome?

    Jakub