  • 1. Data: 2010-04-16 12:25:07
    Temat: Re: Telefon do SMS-owania dla babci :)
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 16-04-2010 o 16:01:30 Fiona <t...@o...pl> napisał(a):

    > Pytam poważnie :) Babcia obyta z techniką, ale chcę jej w ułatwić...

    Hmm, poproś babcię niech coś tu napisze, wypowie się co lubi i co by
    chciała.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 2. Data: 2010-04-16 13:01:30
    Temat: Telefon do SMS-owania dla babci :)
    Od: "Fiona" <t...@o...pl>

    Pytam poważnie :) Babcia obyta z techniką, ale chcę jej w ułatwić... Jakiś
    telefon dobry do sms-owania z w miarę dużymi przyciskami (klawiatura QWERTY
    koniecznie). Blackberry? Siemens? Macie jakieś doświadczenia w tym temacie.

    Do 500zł. (Niekoniecznie nowy.)

    Fiona

  • 3. Data: 2010-04-16 17:51:03
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    W dniu 2010-04-16 15:01, Fiona pisze:
> [...]
    > koniecznie). Blackberry? Siemens? Macie jakieś doświadczenia w tym temacie.

    Ja bym polecił samsunga i600 - co prawda przyciski małe, ale działają
    IMO bardzo dobrze - nie ma możliwości przypadkowego naciśnięcia.

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://sklep.e-street.pl

  • 4. Data: 2010-04-17 15:21:44
    Od: Mackenzi <m...@g...com>

    On 16 Kwi, 14:01, "Fiona" <t...@o...pl> wrote:
> [...]
    > koniecznie). Blackberry? Siemens? Macie jakieś doświadczenia w tym temacie.

    No ja do tego celu używam nokii E63 i całkiem dobrze się sprawuje
    chociaż mam też Nokie 9300i i wydaje mi się, że do pisania SMS'ków
    babci bardziej by się spodobał... Duży ekran, sporawa klawiatura
    (większa niż w BB, E63 i podobnych) i całkiem spora więc babcia raczej
    nie zgubi... Cenowo na bank się zmieścisz bo już za 300zł spokojnie
    kupisz...