  • 1. Data: 2011-10-05 17:57:18
    Temat: Telefon GSM na "sznurku"?
    Od: "janko walski" <j...@o...com.pl>

    Witam.

    Szukam telefonu (model) GSM, z którego mozna korzystac dokladnie tak samo
    jak z telefonu stacjonarnego?
    Chodzi o to, zeby byla sluchawka na kabelku i klawiaturka wybierania numeru
    jak w aparacie stacjonarnym.
    Co prawda sa moduly GSM, które umozliwiaja podlaczenie zwyklego aparatu
    telefonicznego, ale sa dosc drogie. Moze jest jakies inne, alternatywne i
    tansze rozwiazanie?

  • 2. Data: 2011-10-05 18:09:44
    Temat: Re: Telefon GSM na "sznurku"?
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 5 Oct 2011 19:57:18 +0200, janko walski napisał(a):

> [...]
    > Co prawda sa moduly GSM, które umozliwiaja podlaczenie zwyklego aparatu
    > telefonicznego, ale sa dosc drogie. Moze jest jakies inne, alternatywne i

    Połowa rozwiązania:
    http://ep.yimg.com/ca/I/yhst-13864406963717_2176_213
    3539
    druga połowa (może być ciężka do kupienia):
    http://www.cesweb.org/shared_files/innovations/innov
    ations_2003/1545/mainphoto1545.jpg

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "PC sa nikomu do niczego nie potrzbne tak jak dzisiaj nikt nie potrzebuje

  • 3. Data: 2011-10-05 18:50:34
    Od: ZeN <z...@n...spam.pl>

    W dniu 2011-10-05 19:57, janko walski pisze:
> [...]
    > Co prawda sa moduly GSM, które umozliwiaja podlaczenie zwyklego aparatu
    > telefonicznego, ale sa dosc drogie. Moze jest jakies inne, alternatywne

    szukaj na googlach pod hasłem: netkom ed1
    (mam taki jeden...)

    --
    ZeN

  • 4. Data: 2011-10-05 18:59:41
    Od: "jarek d." <d...@w...tlen.pl>

    janko walski wrote:
> [...]
    > Co prawda sa moduly GSM, które umozliwiaja podlaczenie zwyklego
    > aparatu telefonicznego, ale sa dosc drogie. Moze jest jakies inne,

    http://www.telepolis.pl/telefony.php?id=883

    jarek d.

  • 5. Data: 2011-10-05 19:27:46
    Od: Marek Sondej <s...@g...com>

    On 5 Paź, 20:09, Waldek Godel <n...@y...org> wrote:

    > Po owa rozwi zania:http://ep.yimg.com/ca/I/yhst-13864406963717_21
    76_2133539
    > druga po owa (mo e by ci ka do kupienia):http://www.cesweb.org/shared_files/innovat
    ions/innovations_2003/1545/...

    > --
    > Pozdrowienia, Waldek Godel

    A to całe:http://gizmodo.com/5816310/lenny-kravitz-you-us
    e-your-iphone-
    like-a-dickhead ;)

  • 6. Data: 2011-10-05 20:51:26
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Uzytkownik "janko walski" <j...@o...com.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > Co prawda sa moduly GSM, które umozliwiaja podlaczenie zwyklego aparatu
    > telefonicznego, ale sa dosc drogie. Moze jest jakies inne, alternatywne i

    http://allegro.pl/bramka-gsm-zte-rl400-nastepca-rl30
    0-302-nowa-i1836658691.html

    erator/

  • 7. Data: 2011-10-05 23:24:47
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

> [...]

    > Co prawda sa moduly GSM, które umozliwiaja podlaczenie zwyklego aparatu
    > telefonicznego, ale sa dosc drogie. Moze jest jakies inne, alternatywne

    Koszt zakupu nowej bramki GSM to ok. 200 zł, stacjonarnego kilkadziesiąt
    zł, więc suma jest na poziomie ceny przeciętnej komórki.

  • 8. Data: 2011-10-06 10:28:38
    Od: Rafał Maszkowski <r...@i...edu.pl>

    On Wed, 5 Oct 2011 19:57:18 +0200 janko walski <j...@o...com.pl> wrote:
    > Szukam telefonu (model) GSM, z którego mozna korzystac dokladnie tak samo
    > jak z telefonu stacjonarnego?

    Tego nie wiemy.

> [...]
    > Co prawda sa moduly GSM, które umozliwiaja podlaczenie zwyklego aparatu
    > telefonicznego, ale sa dosc drogie. Moze jest jakies inne, alternatywne i

    TP S.A. podłącza telefony, niegdyś NMT, a dzisiaj może już zwykłe GSM
    jako stacjonarne. Znam wieś na Kujawach, gdzie od lat czekają na kabel,
    ale na razie dostali upgrade NMT do nowszej technologii. NMT były
    instalowane też kiedyś w Piasecznie (u mnie w 2003 r.). Potem był kabel
    i od lat czekam na odpowiedź BOK TP S.A. na moje pismo zgłaszające chęć
    oddania takiego aparatu. W każdym razie w TP ten temat jest żywy i takie
    telefony są instalowane, może niekoniecznie tylko na wsi.

    R.
    --
    Tą bronią zabójczą są media, które robią ludziom wodę z mózgu. I tą bronią
    macie walczyć i zwyciężać. (kpt. Z. Sulatycki do uczniów WSKSiM)