  • Data: 2004-06-17 17:34:29
    Temat: Re: TeleNet
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 6/17/04 5:36 PM, rg wrote:

    > No ale chyba sam powiesz że takie podejście do sprawy jest chore?

    Ahh zapomniałem dodać, że byłem kiedyś świadkiem rozmowy klienta, który
    przyszedł reklamować abonament - chciał umorzenia części abonamentu z
    powodu awarii i/lub nie działania sieci. Reklamacji nie uwzględniono z
    oczywistych względów a komentarz pani prezes był taki: "jak jeszcze raz
    przyjdzie to się go odetnie i się problem skończy" (reklamował kilka
    razy usługi i ani razu nie załatwił pozytywnie).

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    UIN 10619942 http://kaczor.devon.pl/ppptfkkb.html
    #konik_bujany@IRCnet Pierwszy Polski Prątkująco-Trzcionkujący Fan Klub