  • Data: 2004-06-17 17:24:45
    Temat: Re: TeleNet
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 6/17/04 5:36 PM, rg wrote:

    > No ale chyba sam powiesz że takie podejście do sprawy jest chore?
    > Po co się czarować i obiecywać że będzie lepiej jak może być tylko gorzej?
    > Ja nazwywam to robieniem ludzi w ch***.

    Sprawa się skończyła tak, że całe okablowanie było nielegalne (nie
    uzgonione ze spółdzielnią) ale spółdzielnia nie interweniowała
    zasłaniając się interesem ludzi. Jak się ludzie zaczęli burzyć poprostu
    nowy operator przejął okablowanie bez urządzeń i zaczął świadczyć usługi
    na normalnym poziomie. Na innym osiedlu społeczność przejęła okablowanie
    (na zasadzie opłacenia materiału: kabli, urządzań) przy podpisaniu
    umowy, założyli sobie jakąś tam wspólnotę i wykupili łącze. Przy okazji
    koszt utrzymania zmniejszył im się ponad dwukrotnie.

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    UIN 10619942 http://kaczor.devon.pl/ppptfkkb.html
    #konik_bujany@IRCnet Pierwszy Polski Prątkująco-Trzcionkujący Fan Klub