  • 21. Data: 2013-04-03 23:44:52
    Temat: Re: Tel. z Androidem za ok. 1000 PLN
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik RadoslawF napisał:

    > Jak to mawiają na grupach komputerowych problem jest między
    > ekranem a oparciem krzesła.

    Dokladnie! W przypadku Androida dotyczy to developerów wlasnie,
    siedzacych miedzy ekranem a oparciem!

  • 22. Data: 2013-04-03 23:45:40
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Marcin napisał:

    > Sa ponizej 1300 wiec jeszcze by sie zalapal na cene ok. 1000 PLN:) Dosc
    > ciekawie wyglada tez Sony Xperia S. Tez ponizej 1300 PLN.

    XPEria.... jak slysze to drze. Moze jako tablet sie nada, jako telefon -
    do bani.

  • 23. Data: 2013-04-04 09:48:00
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Marcin nabazgrał(a):

    > Sa ponizej 1300 wiec jeszcze by sie zalapal na cene ok. 1000 PLN:) Dosc
    > ciekawie wyglada tez Sony Xperia S. Tez ponizej 1300 PLN.

    Pokaż mi niebrandowany z dystrybucji samsunga w cenie mniejszej niż 1400zł

    Cena w dystrybycji to 1200zł NETTO ... co ciekawe SGS3 Mini kosztuje 980zł
    netto :)

  • 24. Data: 2013-04-04 13:08:37
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    "Mr. Misio" <m...@g...pl> wrote in message

    > Dokladnie! W przypadku Androida dotyczy to developerów wlasnie, siedzacych
    > miedzy ekranem a oparciem!

    OK, ale co dokladnie przeszkadzaci w androidzie? To, ze sie laczy z
    internetem? Na tym ten system polega, od samego poczatku yl projektowany
    jako system zyjacy online. Juz ci napialem, pretensje zglos do swojego
    operatora, ze sprzedaje telefony z systemem ktory do sprawneo dzialania
    potrzebuje internet a operator tego internetu nie daje poza opcjami
    dodatkowymi.

  • 25. Data: 2013-04-04 13:09:52
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    > XPEria.... jak slysze to drze. Moze jako tablet sie nada, jako telefon -
    > do bani.

    A cos wiecej? Jakie masz przeciwskazania do seri xperia i czy sa to twoje
    osobiste doswiadczenia czy zaslyszane od ludzi?

  • 26. Data: 2013-04-04 13:12:40
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    "Karol" <f...@g...pl> wrote in message

    > To już taki jest ???

    Przy okazji, w sierpniu ma zostac wypuszczona nowa wersja android 5.o o
    nazwie Key Lime Pie
    Czyli na polskie "sernik cytrynowy":))

  • 27. Data: 2013-04-04 15:29:57
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-04-03 21:44, Karol pisze:

    > To już taki jest ???

    W tablecie mam 4.3

    --
    animka

  • 28. Data: 2013-04-04 16:03:18
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 03.04.2013 Trybun <i...@y...com> napisał/a:
    > A Ty "specjalisto" jaka masz receptę na bezeceństwa Androida wobec
    > użytkownika.

    Nie spotkałem się osobiście.

    > Na znikanie wbrew woli właściciela kasy - proponujesz

    Jw. słyszałem tylko opowieści gdzie "winne" były różne telefony,
    niezależnie od systemu.

    > zmniejszyć straty wykupieniem pakietu netowego u operatora.. Jak Cię ten
    > Android zacznie prać po buźce, to co zaproponujesz sceptykom - ochronna
    > maskę?

    Zwykle staram się poznać (w miarę możliwości) narzędzia których używam,
    zwykle mnie nie zaskakują swoim zachowaniem.

    Może gdybyś mniej czasu marnował na zaśmiecanie usenetu, a więcej poczytał
    to udałoby Ci się skonfigurować telefon. Polecam się sprężyć zanim np.
    zdarzy Ci się wyjazd za granicę.

    --
    kakmaratgmildotcom

  • 29. Data: 2013-04-04 16:43:31
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Chris" <c...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Cena w dystrybycji to 1200zł NETTO ... co ciekawe SGS3 Mini kosztuje
    > 980zł netto :)

    Internet wyłączyli?

    Mediamarkt - 1349zł
    Saturn - 1299zł
    Euro - 1299zł biały / 1399zł czarny
    Agito - 1218zł
    Morele - 1289zł

    I sporo innych ofert mniejszych sklepów internetowych (ale tu może być już
    różnie)...

  • 30. Data: 2013-04-04 17:36:47
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    "animka" <a...@t...wp.pl> wrote in message

    > W tablecie mam 4.3

    A jaki masz tablet, bo nie slyszalem jeszcze o 4.3?