  • 1. Data: 2011-02-10 11:38:39
    Temat: Techniki wyjezdzania z blota/sniegu automatem
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    Witam

    Od dwoch miesiecy mam pierwszy samochod z auomatyczna skrzynia. Przy skrzyni
    manualnej w przypadku zagrzebania sie w sniegu lub blocie najskuteczniejsza
    technika wyjechania bylo "rozbujanie" samochodu przod-tyl. Sadze, ze wszyscy
    wiedza o co chodzi. Wielokrotnie w ten sposob udawalo mi sie wygrzebac.
    Zastanawiam sie, czy da sie jakos ta technike zastosowac przy skrzynii
    automatycznej albo jak sobie radzic w inny sposob. Czy sa na to jakies
    metody?

    Pozdrawiam

    Darek

  • 2. Data: 2011-02-10 12:33:40
    Od: Robson <r...@...pl>

    Unikac tego "bujania" jak ognia, rozwalisz skrzynie.

  • 3. Data: 2011-02-10 12:39:16
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > Unikac tego "bujania" jak ognia, rozwalisz skrzynie.

    Manualna? Bo przy automacie to wiem, ze bylo by to bardzo szkodliwe, a poza
    tym w zasadzie sie tak nie da. Dlatego tez pytalem co zamiast takiej
    techniki.

    DJ

  • 4. Data: 2011-02-10 12:51:59
    Od: "spa" <s...@a...er>

    Użytkownik "DJ" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Koledzy z obstawy cię wycisną.
    Nie masz kolegów? dzwonisz po autopomoc.

  • 5. Data: 2011-02-10 12:57:25
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    "DJ" <d...@p...onet.pl> wrote in message

    > Manualna? Bo przy automacie to wiem, ze bylo by to bardzo szkodliwe, a
    > poza tym w zasadzie sie tak nie da. Dlatego tez pytalem co zamiast takiej
    > techniki.

    Lopata, lancuchy, rekawiczki dla pomocników, albo ogrzewana tylna szyba :-)

    Najlepsze sa dlugie plastikowe trytytytki.

  • 6. Data: 2011-02-10 13:21:18
    Od: "Alf123" <s...@i...pl>

    Użytkownik "DJ" napisał w wiadomości grup

> [...]

    Manualna? Bo przy automacie to wiem, ze bylo by to bardzo szkodliwe, a poza
    tym w zasadzie sie tak nie da. Dlatego tez pytalem co zamiast takiej

    Ja to robie tak:
    otwieram okno kierowcy,
    wrzucam Drive
    wychodze z samochodu
    wypycham recznie samochod ze sniegu
    jak wyjedzie to wsiadam do srodka i jade

    pozdrowienia

  • 7. Data: 2011-02-10 13:43:56
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

> [...]
    > wychodze z samochodu
    > wypycham recznie samochod ze sniegu
    > jak wyjedzie to wsiadam do srodka i jade

    robie tak z manualem:) dziala doskonale pod warunkiem ze przed samochodem
    mamy dobre 'kilka' metrow zapasu

  • 8. Data: 2011-02-10 13:46:24
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 10.02.2011 13:21, Alf123 pisze:

> [...]
    > wychodze z samochodu
    > wypycham recznie samochod ze sniegu
    > jak wyjedzie to wsiadam do srodka i jade

    Na pewnym filmiku tu na grupie prezentowanym była już taka jedna co nie
    zdążyła wsiąść:)

  • 9. Data: 2011-02-10 13:48:37
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-02-10 13:21, Alf123 pisze:

> [...]
    > wychodze z samochodu
    > wypycham recznie samochod ze sniegu
    > jak wyjedzie to wsiadam do srodka i jade

    Ona też....
    http://www.youtube.com/watch?v=G39TUBeZCUw

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 10. Data: 2011-02-10 14:36:38
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > Ona też....
    > http://www.youtube.com/watch?v=G39TUBeZCUw

    Kobieta sie meczy, a wszyscy inni sie przygladaja i kreca filmiki :)

    Pozdrawiam

    DJ