  • Data: 2011-02-10 20:48:02
    Temat: Re: Techniki wyjezdzania z blota/sniegu automatem
    Od: news-gazeta <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Kaźmierczak pisze:
    > robiłem próby rozkołysania ,kiepsko to wygląda , moje viano zwłaszcza z
    > nieobciążonym tyłem wybitnie chętnie poddaje sie wszelkim takim akcjom
    > typu błotko , wyłączenie ASR jeszcze pogarsza
    > pewnie zostają super opony + łańcuchy ,choć zdarzył mi się i zestaw
    > linka+ciągnik w terenie gdzie espero+wielosezonowe dębice dają spokojnie
    > radę
    >
    > ale chętnie posłucham innych doświadczonych
    >
    > pozdrawiam
    >
    > Andrzej

    Normalnie w trybie D nie ma mozliwosci rozbujania, bo wiadomo ze
    skrzynia od razu zaczyna ciagnac. Ale robilem to w ten sposob ze na D
    bujnalem samochod do przodu, przekladalem na N, samochod bujnal sie do
    tylu - znowu wkladalem D i gaz. Trzeba to robic bardzo szybko.
    Przy odrobinie szczescia i sprytu - da sie rozbujac automata.
    Wiem ze skrzynia tego nie lubi ale nie zawsze jest inna mozliwosc.

    Pozdrawiam - Darek.