  • Data: 2011-02-10 17:40:35
    Temat: Re: Techniki wyjezdzania z blota/sniegu automatem
    Od: Kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 10/02/2011 14:40, spa wrote:

    > Użytkownik "Kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
    >
    > Nigdy?
    >
    > Pijane szoferki też się zdarzają
    >
    > "28.01.2011r w Woli Rzędzińskiej kierująca Renault Clio, 47-letnią
    > mieszkanka miejscowości jadąc od Pogórskiej Woli w kierunku Tranowa,
    > utraciła panowanie nad pojazdem, zjechała na przeciwny pas ruchu
    > doprowadzając do czołowego zderzenia z jadącym z przeciwka Suzuki,
    > którym poruszał się mieszkaniec Jodłówki Wałek. Kierujących poddano
    > badaniu na zawartość alkoholu. Mężczyzna był trzeźwy, kierująca Renault
> [...]
    a+kierownicą&btnG=Szukaj&aq=f&aqi=&aql=&oq=

    Mialo byc pod TIRa, a nie Suzuki. ;)

    Przypadki sie zdarzaja, ale jak odkopie to podesle dosc dokladne
    statystyki z US z bodajze 10 lat, gdzie kobiety nie dosc ze mialy mniej
    stluczek ogolnie (w stosunku do ilosci jezdacych kobiet), to jeszcze
    wiekszosc to byly urwane zderzaki na parkingu. Faceci zdecydowanie
    czesciej przypieprzali w drzewo wypadajac z zakretu.

    Zreszta to jest prosta biologia, potrzeba udowodnienia innym samcom "kto
    tu rzadzi na drodze", potrzeba pochwalenia sie przed samicami paleniem
    gumy, natury nie oszukasz.

    Powiedz, ile kobiet widzisz jezdzacych w WRC? Jedna na sto kierowcow, po
    prostu kobiety nie czuja potrzeby adrenaliny podczas wyprzedzania na
    trzeciego w zakrecie. A ze mi czasem jakas zderzak przerysuje, to juz
    akurat male zmartwienie.

    Kamil