eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTechnika jazdy samochodem osobowymRe: Technika jazdy samochodem osobowym
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!nx01.iad01.newshosting.com!n
    ewshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.
    news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Technika jazdy samochodem osobowym
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <1hhx35wm9im4u.aiskbwx9g9zh$.dlg@40tude.net>
    <4f0f63c3$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
    <uhptds94qp8i$.8mj0h3vyx91j.dlg@40tude.net>
    <4f105054$0$1256$65785112@news.neostrada.pl>
    <ddbq5evvzq4f$.1668wdg4kl5rm$.dlg@40tude.net>
    <4f106cbe$0$1275$65785112@news.neostrada.pl>
    <1hcibs52qd4et.12se1cavd25h0$.dlg@40tude.net>
    <4f109092$0$26685$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <4f10974e$0$26685$65785112@news.neostrada.pl>
    <1lsz54tyftpzu$.1d9i4ydroxwzw$.dlg@40tude.net>
    <cgmqgd8cqn4y.1oqlcgtzebjfp$.dlg@40tude.net>
    <1...@4...net>
    <1naool02tkmrz$.1u12ocy1huv7k$.dlg@40tude.net>
    Date: Sun, 15 Jan 2012 21:05:18 +0100
    Message-ID: <aib6utue6b2f.r30hlmc2h5wm$.dlg@40tude.net>
    Lines: 24
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 195.117.8.7
    X-Trace: 1326657922 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26686 195.117.8.7:12126
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2426854
    [ ukryj nagłówki ]

    On Sat, 14 Jan 2012 10:55:24 +0100, P.B. wrote:

    > Dnia Sat, 14 Jan 2012 00:00:03 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
    >
    >>> W tych współczesnych dieslach niekoniecznie. Przy ujemnych temperaturach w
    >>> Focusie 1,6 TDCI silnik na wolnych obrotach więcej ciepła traci niż
    >>> produkuje - może wyłączenie ogrzewania poprawiłoby bilans. W efekcie na
    >>> wolnych obrotach nigdy nie rozgrzeje się do temperatury pracy, a rozgrzany
    >>> stygnie pracując na postoju.
    >>
    >> Mój kolega który ma małego diesla też tak mówił... Aż wymienił termostat ;)
    >
    > Ja nawet całe auto zmieniłem - najpierw z Astry 1,6 ISUZU na nowego Focusa
    > 1.6 TDCI, a po trzech latach na trzyletniego Focusa, na kolejnego nowego z
    > salonu. Wszytkie miały identycznie popsute termostaty: zimą w korku, nawet
    > po dwóch godzinach jazdy/stania wskazówka temperatury ledwie się podnosi,

    No jeszcze są duże różnice w tym pokazuje wskazówka.
    Bo zazwyczaj jest niewyskalowana w stopniach, tyle że w jednym samochodzie
    zakres na wskaźniku to 50-130C, a w innym 80-100C.

    W pierwszym wskazówka zaczyna się podnosić już po chwili, a temperatura
    jest stabilna. W drugim wystarczy włączyć ogrzewanie żeby wskazanie zaczęło
    spadać w oczach.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: