  • 31. Data: 2010-04-14 06:05:40
    Temat: Re: Proszę o radę które auto kupić
    Od: "Ewa" <n...@w...pl>

    > BMW E46 Compact, BMW Z3.
    > Jeśli BMW z 2000 roku nie jest dla Was NOWE to się Wam w głowach poprzewracało i
    tyle!

    I one są w podobnej cenie jak Spark?

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 32. Data: 2010-04-14 08:58:03
    Od: "m" <...@n...pq>

    Użytkownik "Ewa" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    >W dalszym ciągu nie wiem czy współczynnik KM/kg
    > powinien być jak największy czy jak najmniejszy?

    Wyobraź sobie powóz ciagnięty końmi
    Im wiecej koni, albo lzejszy powóz tym pojedzie żwawiej, szybciej

    > Ponado parę osób zwracało uwagę na wpływ techniki

    Mozna jeździć oszczędnie (rzadko przyspieszać i hamować) albo dynamicznie
    (zużywając duzo paliwa)
    Można ciagle zmieniać biegi albo robić to rzadko :-)

    http://www.technikajazdy.info/techniczne/eco-driving
    /

    > nie na fotelu, a na stołku lub ławce w parku. Okropnie
    > twardo. Być może siedzenie kierowcy jest lepsze,

    We wszystkich tanich autach tak jest
    Za wygodne siedzisko trzeba sporo zaplacić

    > Zdziwiło mnie pojęcie opcji w firmie Peugeot.
    > Model 107 w promocji kosztuje niby 26 000 zł, ale nie
    > można takiej wersji kupić, bo "obowiązkowe są opcje"

    To są zabiegi marketingowe
    Auta gołe (najtańsze) w przyrodzie nie występują, są tylko w katalogach.

  • 33. Data: 2010-04-14 09:01:25
    Od: "m" <...@n...pq>

    > I one są w podobnej cenie jak Spark?

    He, he. Dziesięciolatek kosztuje ułamek ceny nowego
    http://www.autocentrum.pl/bmw/z3/
    http://www.autocentrum.pl/ceny-aut-uzywanych/bmw/z3/

  • 34. Data: 2010-04-14 11:17:31
    Od: Jackare <j...@g...com>

    On 13 Kwi, 23:57, Michał <m...@o...pl> wrote:

    > BMW E46 Compact, BMW Z3.
    > Je li BMW z 2000 roku nie jest dla Was NOWE to si Wam w g owach
    > poprzewraca o i tyle!

    Nowe auto jest albo młode wiekiem albo stanem technicznym co oznacza
    że ma znikomy lub nie ma przebiegu. Dziesięcioletni samochód abojętnie
    jakiej marki, jeżeli był eksploataowany - jest moralnie(i technicznie
    też) zużyty. Wszystko najlepsze co oferował ten samochód zosało już
    wykorzystane i skonsumowane przez kogoś innego. Reszta to ochłapy. Tak
    jakby odkupić zjedzony przez kogoś w 3/4 obiad. Głodnym sie nie
    będzie, ale....
    --
    Jackare

  • 35. Data: 2010-04-14 13:24:49
    Od: Olek <a...@d...pl>

    On 2010-04-14 11:17, Jackare wrote:

> [...]
    > wykorzystane i skonsumowane przez kogoś innego. Reszta to ochłapy. Tak
    > jakby odkupić zjedzony przez kogoś w 3/4 obiad. Głodnym sie nie

    jak Ty porównujesz 10 letnie BMW z 10 letnią np. Skodą to się nie
    dziwię... widać, że nie masz pojęcia żadnego o dobrych autach.
    Jak kupisz 10 letniego Mercedesa albo Audi to tez będzie ochłap?

  • 36. Data: 2010-04-14 13:32:20
    Od: "m" <...@n...pq>

    Użytkownik "Olek" <a...@d...pl> napisał w wiadomości
    > Jak kupisz 10 letniego Mercedesa albo Audi to tez będzie ochłap?

    Tak.

    Jak kogoś stać kupuje nowe, jak nie ma zbędnej forsy używane.
    Obojętnie czy to odrzutowiec, pałac, mieszkanie samochód, ubranie ,
    jedzenie.

    Wolisz chińskie majtki, skarpetki nowe z hipermarketu, czy używane markowe ?
    Wolisz zjeść pozostawione resztki w super restauracji czy nienadgryzione
    zwyczajne?

  • 37. Data: 2010-04-14 13:46:40
    Od: "m" <...@n...pq>

    Użytkownik "Olek" <a...@d...pl> napisał w wiadomości
    > jak Ty porównujesz 10 letnie BMW z 10 letnią np. Skodą to się nie
    > dziwię... widać, że nie masz pojęcia żadnego o dobrych autach.

    Cenowo jednakowe?
    Porównanie dotyczyło np.
    http://gielda.autocentrum.pl/bmw-z3-m-pakiet-C100697
    16.html BMW Z3 M-PAKIET
    31 900 PLN
    http://www.autocentrum.pl/oceny/bmw/z3/
    "Samochód dobrze się prowadzi,w środku głośny,w gorącym klimacie bardzo
    ciepły w lecie,siedzenia po tys.- skora-przetarte,dziury na boku siedzenia
    kierowcy,ciągle problemy z elektronika,już od 20 tyskm ciagle swieci sie
    swiatlo ABS,servis BMW chcial 2 tys dolarow za wymiane jakiegos czujnika
    zeby to zlikwidowac,za wyjecie compactu z radia-wcielo od goraca, skasowali
    650 zl. Klucz z alarmem przestal dzialac przy 180 tys,alarm od poczatku sie
    ciagle wlaczal bez powodu.Siedzenia sie hustaja prawie od poczatku,po 100tys
    siedzenie pasazera sie zablokowalo.Bardzo zly serwis w krajach
    arabskich,brak fachowcow,serwisy beznadziejne,trzymaja samochod tydzien i
    oddaja samochod nie umyty,nie przyjemna obsluga,mam wrazenie ze jestem
    oszukiwana."
    http://www.autocentrum.pl/nowe/chevrolet/spark/0.8i-
    52km-plus-16632/
    Chevrolet Spark 0.8i 52KM Plus 31 390 zł

    Wybór nalezy do wybierającego

  • 38. Data: 2010-04-14 14:18:10
    Od: Jackare <j...@g...com>

    On 14 Kwi, 13:24, Olek <a...@d...pl> wrote:

    > jak Ty porównujesz 10 letnie BMW z 10 letnią np. Skodą to się nie
    > dziwię... widać, że nie masz pojęcia żadnego o dobrych autach.

    Przeczytaj poczatek wątku. Kobieta chce kupić NOWY samochód podając
    trzy przykłady. Ktos doradza jej żeby w zamian kupiła sobie stare BMW.

    > Jak kupisz 10 letniego Mercedesa albo Audi to tez będzie ochłap?
    A one to się nie zuzywają czy jak ? Jak kupię 10 letniego mercedesa
    lub audi to będę miał stary bo 10 letni samochód z przebiegiem
    zazwyczaj gdzieś między 200 a 500 tys km, więc nówka sztuka ani
    szczyt świeżości to raczej nie będzie. Dobry ? Jak dla kogo. Ja tam w
    tym żadnej rewlacji nie widzę.
    --
    Jackare

  • 39. Data: 2010-04-15 06:12:46
    Od: "Ewa" <n...@w...pl>

    > Napisz coś o sprzęcie. Jaka płyta główna, jaki zasilacz?

    Płyta główna to:
    Intel 865PE Chipset Based
    MSI 865PE Neo2 Series
    MS-6728 (v1.X) ATX Mainboard
    Version 1.1
    G52-M6728X-K01

    Nie wiem jaki jest zasilacz.
    W komputerze jest dotychczasowy dysk systemowy (80GB),
    nagrywarka DVD , czytnik DVD i napęd dyskietek.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 40. Data: 2010-04-19 06:14:03
    Temat: Re:Technika jazdy (było: Proszę o radę które auto kupić)
    Od: "Ewa" <n...@w...pl>

    > http://www.technikajazdy.info/techniczne/eco-driving
    /
    Cytaty z podanej strony:
    Im wyższe obroty silnika tym wyższe spalanie.
    Nie oznacza to jednak, że powinieneś jeździć w przedziale 1000 - 1500 obr./min.I
    Wielu kierowców popełnia błąd polegający na przyspieszaniu z bardzo niskich obrotów

    To w końcu z jakimi obrotami należy jeździec poza momentami przyśpieszania?

    http://www.technikajazdy.info/techniczne/awaryjnosc-
    a-technika-jazdy/
    Cytat z tej strony:
    Często ludzie ciągną biegi za wysoko. Albo, co też wpływa na zużycie silnika,
    dodają dużo gazu na małych obrotach.

    Zatem na jakich biegach jeździć przy jakich przedziałach prędkości?

    Pozdrawiam
    Ewa