  • Data: 2010-11-18 14:32:59
    Temat: Re: Taryfy internetowe
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Liwiusz
    z dnia: 2010-11-18 15:20:

    > Ogólnie jak się chce, to trzeba spróbować. Od biedy jak przez dobę
    > numer nie będzie działał poprawnie, to się wróci do starej sieci,
    > albo do Playa po 60zł na otarcie łez :)
    dokładnie tak do tego podszedłem, przenoszone były numery rodzinne,
    gdzie moja ulubiona ERA (pozdrawiam) rżnęła moich staruszków i babcię
    (86L :]) na taką kasę, że żal było patrzeć, jak się dowiedziałem, że
    płacą po 79gr za minutę(?!), to w ogóle z nimi nie dyskutowałem tylko
    zabrałem karty ;) teraz mają rozmowy w tak niskiej cenie, że nawet się
    nie zastanawiam nad tym, do tego są wszyscy w GA, więc jeszcze ekstra
    mają tam coś do sieci wewnętrznej i wydają na to 5PLN miesięcznie, a nie
    40! różnica 35PLN jest do przepicia ;)

    ktoś już pisał, jak OPy żerują na starszych ludziach... niestety trza
    rodzinkę było ubezwłasnowolnić i na siłę wyrwać z rąk oprawców ;)

    Paweł