  • 11. Data: 2010-10-02 22:00:48
    Temat: Re: Taryfa tylko do odbierania
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Skylla" i85g1r$uof$...@n...onet.pl

    > Play Fresh - 5zł na rok, ale dzwoniący będą mieli drożej...

    Ja mam starter Orange -- też za 5 złotych. Też na rok odbierania,
    z tym że można wziąć złotówkę na krechę (w dowolnym momencie)
    i zadzwonić za nią w razie potrzeby w dowolne miejsce. I raczej
    dzwoniący nie mają drożej. Mój starter leży nieużywany -- zapakowany.
    Mógłbym Ci go dać, gdybyś był w pobliżu. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2010-10-03 15:32:09
    Od: Kotlet z karkówki <m...@m...maill>

    W dniu 2010-10-02 14:26, Kamil pisze:

    > potwierdzam bardzo dobra taryfa do odbierania, nic lepszego nie ma na ryku

    rewelacja pod infolinie :)

    --
    http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl - rewelacja !
    http://program.do.fakturowania.dumpingowiec.pl

  • 13. Data: 2010-10-03 15:32:45
    Od: Kotlet z karkówki <m...@m...maill>

    W dniu 2010-10-02 19:23, a...@p...pl pisze:
    > a moze jakis voip z numerem stacjonarnym - beda mieli taniej!

    niz 5 zl na rok ?

  • 14. Data: 2010-10-04 18:41:17
    Od: "ErgoSum" <n...@n...pl>

    Uzytkownik "Kotlet z karkówki" <m...@m...maill> napisal w wiadomosci

    > niz 5 zl na rok ?

    Od 01.10. w halonet.pl za 5zl masz abonament z numerem przychodzacym na caly
    rok.

    Erg