eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTarcze hamulcowe przód - Vectra C kombi, poliftowa, 1.9 CDTI, 150 PS › Re: Tarcze hamulcowe przód - Vectra C kombi, poliftowa, 1.9 CDTI, 150 PS
  • Data: 2011-06-15 21:11:10
    Temat: Re: Tarcze hamulcowe przód - Vectra C kombi, poliftowa, 1.9 CDTI, 150 PS
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-15 20:28, Seba pisze:

    > A u nas Zimmemann nie wytrzymał standardowej trasy WRC-Paryż (bez
    > szaleństw, wymiana i eksploatacja przebiegała zgodnie ze zdrowym
    > rozsądkiem i zaleceniami standardowymi - wymiana nastąpiła ok. 2 kkm
    > przez wyjazdem) w Mondeo MK III - wibracje podczas hamowania przy końcu
    > porózy były już mocno upierdliwe i męczące.

    Pytanie czy ta tarcza była na pewno dobrze zamontowana i czy nie została
    przegrzana zaraz na początku po zamontowaniu.

    Bo standardowe Zimmermany to z tego co mi wiadomo tarcze dość miękkie,
    ale odporne na wichrowanie.
    Dlatego wielu ludzi używa ich w sporcie - taki budżetowo-wyczynowy
    zestaw, gdzie do gładkich Zimmermanów zakłada się jakieś lepsze klocki
    np. DS3500.
    Co ciekawe - jeden komplet tych klocków przeżyje 2-3 komplety tych
    tarcz, czyli zamiast wymieniać klocki wymienia się zużyte tarcze :)
    No ale hamuje to bardzo ładnie, a jest tańsze niż wyczynowe tarcze.