  • Data: 2013-11-29 18:09:27
    Temat: Re: Tapicer Moto W-wa Stare Bielany
    Od: "Chris45" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adampio" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:l7aegj$hhc$1@speranza.aioe.org...

    > I potrzebuje wsadzić pod pokrycie matę grzewczą (nową, od automobila).
    > Konkretnie to pod jajca i dupę kierownika :-)
    >
    > Ile by szanowny Wątkotfurca chciał za taką robotę (kanapa była w tym roku
    > naprawiana więc poszycie i wypełnienie jest OK, na obwodzie trzymane
    > zszywkami + jakieś odciągi sznurkowe po środku.
    >
    > Adampio

    ==============
    Hi!
    Zrób fotki kanapy i tej wkładki grzewczej i przyślij mi na priva..
    Jakiś czas temu wstawiałem elektrykę do tego
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=471246386281
    709&set=a.198105040262513.47713.100001890563244&type
    =3&theater

    Z tym że gościu sprowadził se wkładkę oryginalną!

    Pozdrawiam!

    Chris...
    --
    -=Chris45=-