  • Data: 2013-11-29 17:14:48
    Temat: Re: Tapicer Moto W-wa Stare Bielany
    Od: Adampio <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-11-27 02:36, Chris45 pisze:
    > Witam wszystkich serdecznie!
    > W sumie to już po sezonie, więc mam wolne moce przerobowe.
    > Jeśli ktoś, coś, to zapraszam serdecznie...
    > Terminy 2 - 3 dniowe...

    Spytam publicznie, bo może komuś też się nada odpowiedź.

    Mam w Trampku (600-tce) kanapę podobną do tej:
    https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-as
    h3/s720x720/45610_459575940782087_430880813_n.jpg
    ale czarną i bez takich lamówek :)

    I potrzebuje wsadzić pod pokrycie matę grzewczą (nową, od automobila).
    Konkretnie to pod jajca i dupę kierownika :-)

    Ile by szanowny Wątkotfurca chciał za taką robotę (kanapa była w tym
    roku naprawiana więc poszycie i wypełnienie jest OK, na obwodzie
    trzymane zszywkami + jakieś odciągi sznurkowe po środku.

    Adampio