  • 71. Data: 2010-02-01 11:47:11
    Temat: Re: Tankujesz LPG na Shell - musisz wysiąść.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 25 Jan 2010, Marcin Stankiewicz wrote:

    > Że niby ja ;-) ? Do emerytury mam jeszcze jakieś 32 lata ...

    Optymista.

    pzdr, Gotfryd

  • 72. Data: 2010-02-02 00:48:26
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    stebi pisze:
    > Musiałeś podpaść czymś Panu z obsługi (może np. dwa razy nadusiłeś na
    > dzwonek i go tym zdenerwowałeś?) :)
    > A tak na poważnie, to takie są przepisy (nie tylko na Shellu) i tego nie
    > zmienisz. Jest to przepis martwy, ale jest i zawsze obsługa Cię może o
    > to poprosić. Z tego co wiem, to nie jest to wymysł Shella, tylko jest to
    > jakoś nakazane odgórnie.

    Na Shelu tak mogą reagować, gdyż w Elblągu w tamtym roku pewna pani
    zapomniała, że tankowane jest auto i odjechała z rurą wyrwaną z
    dystrybutora. Zanim pracownik nacisnął wyłącznik główny (przy
    dystrybutorze się zniszczył) to było pełno gazu wszędzie i przez pół
    dnia sparaliżowana część miasta wraz z ewakuacją mieszkańców przez straż
    pożarną. Teraz mają taki pachołek drogowy na kółkach ze znakiem STOP,
    aby kierowca widział. Więc pewnie dlatego takie rygorystyczne podejście
    do przepisów. Może na tej stacji coś takiego zdarzyło się niedawno i
    wszyscy chodzą jak na szpilkach po pełnym wrażeń dniu.