  • 31. Data: 2010-01-25 22:29:47
    Temat: Re: Tankujesz LPG na Shell - musisz wysiąść.
    Od: "Adam 'Adak' Kępiński" <a...@p...onet.pl>

    > Tak samo
    > tankujący gaz może sprawdzić czy butla ma ważną legalizację.

    Tzn. przepraszam jak to robi?
    Z tego co wiem, to homologacja i data jest na DODATKOWYM dokumencie, którego
    właściciel nie ma obowiązku wozić ze sobą, a tenże przydaje się raz do roku,
    gdy auto ma przejść badanie techniczne.
    Więc?
    Nie wezmę ze sobą, to nie zatankuję?

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 32. Data: 2010-01-25 22:30:21
    Od: "Adam 'Adak' Kępiński" <a...@p...onet.pl>

    > A benzyna
    > pewno leci do nieba :)

    Tak się składa, że opary właśnie tak robią...

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 33. Data: 2010-01-25 22:37:49
    Od: "moje_przedmioty" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Pan Piskorz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > sam jesteś ignorancki,
    > myślisz po co są pomarańczowe tablice na cysternach i autach przewożących
    > butle z gazem?
    > po co są zakazy i proponowane trajektorie dla tego typu aut w miastach?
    >
    > użytkujesz szmelc to się do tego przyzwyczaj wraz z rodziną
    > P.
    A ty myślisz że jak coś pierdolnie a rodzinka będzie stała obok auta to cos
    z ich punktu widzenia zmieni??
    Nie sądzę.

  • 34. Data: 2010-01-26 01:53:02
    Od: to <t...@a...xyz>

    teste wrote:

    > Ja też płakał nie będę i uszu po sobie jak dupek składał też nie będę.

    Właśnie to robisz, zamiast zachować się jak normalny człowiek i pojechać
    na inną stację, skoro Shell Ci nie odpowiada, to składasz jakieś durne
    skargi i płaczesz na newsach.

    > Jak ktoś jest ciulem, to będzie wyprowadzał rodzinkę w związku z
    > ignoranckim rozporządzeniem pana specjalisty od BHP firmy Shell.

    Bardzo prawdopodobne, że ten wymóg jest skutkiem działalności innego
    pieniacza, który w odwecie za wyimaginowane krzywdy zasypał Shella
    skargami czy pozwami przeciwnymi do Twoich.

    --
    cokolwiek

  • 35. Data: 2010-01-26 08:42:44
    Od: "Wojtekk" <u...@w...pl>

    Użytkownik "moje_przedmioty" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > A ty myślisz że jak coś pierdolnie a rodzinka będzie stała obok auta to cos z
    > ich punktu widzenia zmieni??
    > Nie sądzę.
    LPG to nie jest bomba. Najpierw jest ryzyko pożaru nie wybuchu butli. Dopiero
    nie ugaszony na czas pożar może spowodować wybuch butli i to też nie zawsze.
    Zapłon oparów w bagażniku lub pod autem może być groźny dla osób będących w
    aucie, ale kilka metrów od auta już będzie znacznie bezpieczniej.

    Pozdrawiam
    Wojtek

  • 36. Data: 2010-01-26 08:54:50
    Od: "Wojtekk" <u...@w...pl>

    Użytkownik "Adam 'Adak' Kępiński" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > właściciel nie ma obowiązku wozić ze sobą, a tenże przydaje się raz do roku,
    Ta data jest również nabita na butli.
    Na badaniu technicznym diagnosta może sprawdzić czy ta data z dokumentu zgadza
    się z tą z butli.

    Pozdrawiam
    Wojtek

  • 37. Data: 2010-01-26 09:02:15
    Od: "Wojtekk" <u...@w...pl>

    > Tak się składa, że opary właśnie tak robią...

    Do tego można jeszcze dołożyć fakt, że benzyna paruje na tyle wolno w porównaniu
    z wydajnością nawet słabej wentylacji, że raczej są minimalne szanse na
    powstanie mieszanki wybuchowej. LPG jest w butli pod ciśnieniem, może się szybko
    wydobywać, gromadzi się przy podłożu co utrudnia odprowadzanie go przez
    wentylację.

    Pozdrawiam
    Wojtek

  • 38. Data: 2010-01-26 09:11:39
    Od: "gosmo" <t...@m...pl>

> [...]
    > po co są zakazy i proponowane trajektorie dla tego typu aut w miastach?
    > użytkujesz szmelc to się do tego przyzwyczaj wraz z rodziną

    Mój szmelc ma 30kkm przebiegu i 2 lata za sobą ;) Rozumiem, że na cysternach
    z benzyną nie ma ostrzeżeń ;)

  • 39. Data: 2010-01-26 09:22:56
    Od: "Lukasz W." <w...@i...pl>

    > Brałeś już dziś swoje lakarstwa ?

    po tych dwóch wczorajszych postach widać że nie :)
    ale umilkł więć już chyba wziął i troll mu się wyłączył

    L.W.

  • 40. Data: 2010-01-26 11:58:46
    Od: Shadowchaser <s...@o...pl>

    On 1/25/2010 7:20 PM, teste wrote:
    > Boże ! Wystarczy spojrzeć nawet do wiki aby się dowiedzieć, że jest to
    > bzdura.

    Tia, wiki to jest bardzo dobre zrodlo wiedzy, gdzie tylko prawdziwi
    eksperci moga zamiescic informacje;) Co do tematu, to nie bede
    komentowal, bo to nie ma sensu (milosnicy gazu w Polsce musza byc, bo to
    jednak biedny kraj). Sam mialem dwa samochody z instalacja gazowa,
    raczej nie odczulem, zeby cos sie zlego dzialo z silnikiem. Ale teraz
    jak stac mnie na jazdze na beznynie juz nigdy nie chce tego wynalazku,
    jedyny plus to "nizsze" koszty eksploatacji, co przy dluzszym jezdzeniu
    nie zawsze jest prawda.