  • 21. Data: 2010-01-25 20:30:09
    Temat: Re: Tankujesz LPG na Shell - musisz wysiąść.
    Od: "bartekkr" <k...@g...com>

    Użytkownik "teste" <t...@X...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:hjkl4m$5a8$1@inews.gazeta.pl...
    > To było moje ostatnie tankowanie na stacji Shell.

    Polecam Tesco. Podjezdzasz, otwierasz okno, mowisz - do pelna, podjezdzasz
    do kasy - placisz. W ogole nie trzeba wysiadac z auta, wszystko przez okno
    sie robi, Ameryka normalnie :)

  • 22. Data: 2010-01-25 20:31:05
    Od: teste <t...@X...gazeta.pl>

    DoQ pisze:

    > Jak ci zabronia parkowac w garazu podziemnym to tez zaprotestujesz?

    Parkuję, bo przepisy mówią o _używaniu_ instalacji gazowych w
    pomieszczeniach. Prawo budowlane :) W garażach używa się instalacji PB.
    No i niektórzy strażacy twierdzący, że chodzi o bezpieczeństwo, bo LPG
    jest cięższy od powietrza i zbiera się na dole. A benzyna pewno leci do
    nieba :)

  • 23. Data: 2010-01-25 20:36:04
    Od: "ToM" <g...@t...onet.pl>

    Użytkownik "to" napisał w wiadomości
    > Raczej się nie popłaczą, nikt nie lubi klientów składających skargi z
    > błahych powodów i zawracających głowę o bzdury...

    co do traktowania klientów to bym się nie zgodził..

    zgłosiłem na bp idiotyzm z montowaniem fotokomórki reagującej na ruch i
    zapalającej światło w toalecie, które w połowie .. gasło. Ot oszczędność
    wymyślili.
    po jednym zgłoszeniu zdemontowali :)
    więc nadal tam tankuję.
    tom

  • 24. Data: 2010-01-25 20:37:06
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Mon, 25 Jan 2010 18:41:38 +0100, teste na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > Tak więc żona i dwuletnie dziecko musieli stać obok samochodu
    > przy -17 stopniach do chwili jak gość nie zakończył tankowania.

    Że się tak zapytam - bierzesz przykład z Weroniki i rodzina pilnuje
    Ci samochodu ;-) ?

    Nie było tam przypadkiem jakiegoś budynku z kasami, kawą, małym
    sklepem ? Zdecydowanie przyjemniej i cieplej ;-)

    Ja nigdy nie czekam przy samochodzie, tylko parkuję pod dystrybutorem,
    wchodzę do środka, grzecznie się witam i proszę o zatankowanie - przy
    okazji przejrzę sobie pierwsze strony gazet/czasopism, czasem coś nawet
    kupię.

    "Najbardziej wyślizgany jest pierwszy szczebel kariery."

  • 25. Data: 2010-01-25 20:55:06
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "bartekkr" <k...@g...com> napisał w wiadomości

    > podjezdzasz do kasy - placisz. W ogole nie trzeba wysiadac z auta,
    > wszystko przez okno sie robi, Ameryka normalnie :)

    Na Auchan to samo - i to wlasnie uwielbiam w LPG, szczegolnie przy
    temperatuarach grubo ponizej zera :)

    Picasso

  • 26. Data: 2010-01-25 21:31:06
    Od: "Michal" <b...@o...pl>

    > Jakież było moje zdziwienie, gdy podjechałem na stację Shell poprosiłem o
    > zatankowanie LPG,a pan z obsługi mówi "Nie zatankuję do chwili gdy wszyscy
    > pasażerowie nie opuszczą samochodu". Tak więc żona i dwuletnie dziecko
    > musieli stać obok samochodu przy -17 stopniach do chwili jak gość nie
    > zakończył tankowania.
    > Napisałem do Shell-a i taką dostałem odpowiedź:

    a mi kiedys na shelu opdmowili zatankowania lpg w czasie deszczu
    (wg. obslugi to byla burza) ze niby wyladowania atmosferyczne itd.
    ale na orelnie kawalek dalej juz nie odmowili :-)

    4805 (20100125) __________

  • 27. Data: 2010-01-25 21:32:44
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 25 Jan 2010 21:31:06 +0100, Michal napisał(a):

    > __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow
    4805 (20100125) __________

    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    a mógłbyś proszę coś zrobić z tym spamem reklamowym?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 28. Data: 2010-01-25 21:37:36
    Od: "boropi" <b...@w...pl>

> [...]
    > wchodzę do środka, grzecznie się witam i proszę o zatankowanie - przy
    > okazji przejrzę sobie pierwsze strony gazet/czasopism, czasem coś nawet

    Ech ci emeryci, mnóstwo wolnego czasu i kieszonkowe co miesiąc ;)

    boropi

  • 29. Data: 2010-01-25 21:45:47
    Od: PJ <p...@g...com>

    //Przepis jest tak samo debilny jak zakaz tankowania gazu samodzielnie
    przez kupujacych. W Holandii nikomu z powodu braku podobnych
    debilizmow sie
    > krzywda nie dzieje... no ale tam moze nie musza walczyc z bezrobociem i stwarzac
    sztucznych miejsc pracy, ktore sa kolejnym czynnikiem podnoszacym cene polskich, nie
    tanich paliw

    nie ta bajka, Holendrzy to mięczaki, prawdziwy twardziel tankuje LPG z
    komora w ręce i petem w ustach :-)

    P.

  • 30. Data: 2010-01-25 21:57:27
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Mon, 25 Jan 2010 21:37:36 +0100, boropi na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > Ech ci emeryci, mnóstwo wolnego czasu i kieszonkowe co miesiąc ;)

    Że niby ja ;-) ? Do emerytury mam jeszcze jakieś 32 lata ...

    I wcale to dłużej nie trwa. Używanie dzwonka do przywołania powoduje,
    że czasami mają lekką zwłokę - jak wejdę i poproszę to zaraz wychodzą.
    Do środka i tak muszę wejść - żeby zapłacić - a w trakcie tankowania
    poprzeglądam sobie co nieco. Dodatkowo, jak jest kolejka do kasy, to
    od razu w niej staję - dzięki temu, zaraz po zatankowaniu, jestem już
    przy samej kasie, płacę i wychodzę. A tak to musiałbym odstać swoje.

    "Jedynym sposobem pozbycia się pokusy jest uleganie jej. Oscar Wilde (1856
    - 1900)"