  • Data: 2009-06-18 06:10:45
    Temat: Re: Tankowanie - jak to robić, żeby pistolet nie odbijał?
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    BartekGSXF pisze:
    > Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > To jak kupisz, zrob fotki po malowaniu u niego. Jestem ciekaw efektu.

    hyhyhy, ale musi się najpierw ujawnić.

    > Tak calkiem powaznie, jak cos jezdzi i jest fajne to po co zmieniac? Lepsze
    > jest wrogiem dobrego czy jakios tak.

    żeby kupić nowsze np? 9 już nie robią, więc trzeba szukać czegoś innego.
    żeby spróbować innego? to jest rzecz, rzeczy się zmieniają i mogę być
    ciekawsze.

    > Zreszta my sie przyzwyczajamy do rzeczy.

    ja też, dlatego nie chce mi się sprzedawać 9, bo nie mam nic na zamiane,
    ale chce spróbować.
    swoje pojazdy wymianiałem zwykle po jakichś crashtestach.

    > No nie wiem, na szybko przejzane mobile.de i np sa dwie 9'01 za 3600 i 4500
    > juro.

    ale ja o fjr.
    http://motoallegro.pl/search.php?string=fjr&from_sho
    wcat=1&category=18494&country=1
    są i poniżej 20kpln

    > W tych pieniadzach trafic niezarznieta sztuke bedzie chyba trudno.
    > A na alledrogo nie ma zadnej dziewiatki.

    no.

    > No wiem, powinienem cyknac 500 km.

    albo powiedzieć, że są jednoosobowe.

    --