  • Data: 2009-06-17 06:43:39
    Temat: Re: Tankowanie - jak to robić, żeby pistolet nie odbijał?
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Arni" <a...@N...spam> napisał w wiadomości
    news:h18rra$2d1$1@inews.gazeta.pl...
    > naprawde nigdy nie widziałes tu głupszych?
    Widziales, ale czasami takie watki dryfowaly w strone offtopicznego zartu i
    czytanie ich dostarczalo (mnie) niezlej rozrywki.

    > sam od razu tez byłes taki mądry czy uczyłes sie jednak troche?
    Caly czas sie ucze.

    > Zapomniał wół jak cielęciem był
    Nie zapomnial ale nigdy nie mial problemu z zatankowaniem moto, az do
    przelania. :)

    > a wziałes pod uwage ze niektore pistolety sa tak czułe ze nawet kombinujac
    > nie da sie normalnie zalac?

    No wez przestan, wtedy nie wkladasz koncowki do baku tylko pryskasz z gory.
    Jest to tak oczywiste ze az boli.
    Za niedlugo spodziewam sie posta w stylu : Jak napompowac opony? ( i nie
    chodzi mi o cisnienie). Albo, jak wsiasc na motocykl?

    > Miałem kiedys tak, ze nalalem 5 litrow i pojechalem na inna stacje bo sie
    > nie dało. Do samochodu a nie do motocykla
    Tez tak mialem ale nie w moto gdzie taka czynnosc raczej jest bezproblemowa.
    BTW
    Jesli ten post byl na serio i watkotworca mial klopot z nalaniem pod korek i
    sam nie wpadl na pomysl, zeby trzymac ten nieszczesny waz _nad_ wlewem..
    To ten swiat naprawde schodzi na psy.

    --
    Bartek
    bez czajnika...co dalej?