  • Data: 2009-06-13 12:29:03
    Temat: Re: Tankowanie - jak to robić, żeby pistolet nie odbijał?
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "falco" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:h106im$nn5$1@mx1.internetia.pl...

    > hehehe... zamawiam naukę... wkładania na żywca... wykupuję cały semestr w
    > ciemno... ;)
    >
    > P.S. Nie dalej jak wczoraj tankowałem SenNą... po sam korek, ale...
    > zapomniałem zostawić miejsce na dolewkę oleju do mieszanki... ;)
    > Tak, więc umiejętne wkładanie to nie wszystko, ważna jest też...
    > pojemność... a ponoć rozmiar nie ma znaczenia... ;););)

    Phi, faktycznie niedouczony jestes :):)
    najpierw leje sie oleum. ( oczywiscie zakładam ze wiesz ile chcesz
    zatankowac - 1l nie ma wiekszego znaczenia :)
    ja tankowałam od rezerwy, wlewałam okreslona ilosc oleum, cisnienie pod
    jakim wlewane jest paliwo skutecznie miesza olej i odpada problem z
    tankowaniem "pod korek" ;)

    --
    Easy
    Zielona Dziura