  • 11. Data: 2010-01-25 18:12:59
    Temat: Re: Tankowanie LPG w dniu wczorajszym ;)
    Od: "ksoniek" <k...@i...pl>

    > Może i tak, ale dystrybutor już nie.

    to jak LPG nie zatankujesz której ma minusową temp to napewno cieczy która
    musi mieć temp dodatnią
    Myślenie trzeba właczyć

    http://powiatowa.info
    http://nzozrodzina.org

  • 12. Data: 2010-01-25 18:15:35
    Od: "ksoniek" <k...@i...pl>

    Tankowany gaz:
    piątek, sobota, niedziela, poniedziałek
    Wrocław
    temperatury do -25.
    odpalam na benzynie potem normalnie gaz

  • 13. Data: 2010-01-25 18:17:43
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości

    > nie wiem, nie znam sie, nie mam LPG w żadnym aucie, ale taksówkarz w
    > sobotę wieczorem sie skarżył, że na 3 kolejnych stacjach nie mógł
    > zatankować gazu.
    > Ale na cenę usługi to nie wpłynęło.

    A jeszcze z ciekawostek kilka dni wstecz tankowałem na orlenie w Zaściankach
    (Białystok) vis a vis wulkanu, było circa -20 godzina 9:00 rano ale kolesie
    co stali na parkingu tirami mówili ze około 5 rano było -30, żadnych
    problemów z zatankowaniem....

    Lewis
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 14. Data: 2010-01-25 18:28:07
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Mon, 25 Jan 2010 18:12:59 +0100, ksoniek napisał(a):

    > to jak LPG nie zatankujesz której ma minusową temp to napewno cieczy która
    > musi mieć temp dodatnią

    Możesz podkręcić jasność wypowiedzi? Jaka ciecz musi mieć temperaturę
    dodatnią?
    LPG to ciecz, podobnie benzyna, a jakoś nie chcą zamarzać przy ujemnej
    temperaturze.

    --
    Pozdrawiam,
    ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 15. Data: 2010-01-25 20:25:54
    Od: "Hektor" <z...@w...pl>

    Użytkownik "szymo" <s...@w...pl> napisał

    > Co ty chłopie gadasz za bzdury. Gaz LPG sprzedawany na stacjach ma -50 st.
    > C.

    A cóż to za cudowna mieszanka, skoro propan wrze (wrzy?) w temperaturze -42
    st.C.?

    Zbigniew Kordan

  • 16. Data: 2010-01-25 21:44:24
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <mójnick@box43.pl>

    ksoniek pisze:

    > to jak LPG nie zatankujesz której ma minusową temp to napewno cieczy
    > która musi mieć temp dodatnią
    > Myślenie trzeba właczyć

    Tankujesz wodę? Pochwal się rozwiązaniem - my też chcemy mieć koszt
    przejazdu 100km na poziomie grosza. No chyba, że to na Staropolance 2000
    jeździ. Wtedy 2zł z groszami za 1,5L wyjdzie.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    [WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być

  • 17. Data: 2010-01-25 21:58:56
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Hektor pisze:

    > A cóż to za cudowna mieszanka, skoro propan wrze (wrzy?)

    wre;)

    Shrek.

  • 18. Data: 2010-01-25 22:35:56
    Od: "Adam 'Adak' Kępiński" <a...@p...onet.pl>

    > temperatury do -25.
    > odpalam na benzynie potem normalnie gaz

    Pewnie - dziś u mnie -22, i robię tak samo.

    Kwestia tego, że czytałem iż ludzie odpalali na LPG przy -20 / -25 (!!!) -
    ciekaw jestem czy im reduktor zamrazał w sekundę czy w dwie ;-)

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 19. Data: 2010-01-26 09:58:00
    Od: paranoix <p...@o...pl>

    W dniu 2010-01-25 15:26, szymo pisze:

    > Co ty chłopie gadasz za bzdury. Gaz LPG sprzedawany na stacjach ma -50
    > st. C.

    Na Lukoilu w Radomiu wczoraj w nocy nalewacz mówił, że poniżej -20 nie
    tankują. Ustaliliśmy więc zgodnie, że jest -18 i paliwo zostało
    zatankowane :)

  • 20. Data: 2010-01-26 10:03:51
    Od: szymo <s...@w...pl>

    > Na Lukoilu w Radomiu wczoraj w nocy nalewacz mówił, że poniżej -20 nie
    > tankują. Ustaliliśmy więc zgodnie, że jest -18 i paliwo zostało
    > zatankowane :)

    A do IMGW nie dzwoniliście ? :P bo ja zawsze z nalewaczem dzwonię tak
    na wszelki wypadek :) aby uzgodnić zeznania :)

    To jakaś paranoja z tym -20 ..... Co tym ludziom do łba "szczela" to nie
    wiem