  • 31. Data: 2010-01-27 11:41:07
    Temat: Re: Tankowanie LPG w dniu wczorajszym ;)
    Od: kaszpir <k...@t...pl>

    > Nie z lenistwa tylko z parametr�w technicznych dystrybutora.

    Koło mojego miejsca zamieszkania są dwie stacje "krzaki" z LPG ;)

    W poniedziałek (czy też wtorek) było u mnie temperatura -28 stopni i
    widziałem samochody które tankowały LPG na tamtych stacjach ...

    Stacje były normalnie otwarte , tyle że to malutkie stacyjki z tylko 1
    pracownikiem i tam zawsze można LPG kupić ...

    Tam nie ma "dziwnych" wywieszek "awaria" , "nieczynne" ...

    Jedynie gazu się nie sprzedaje jak przyjeżdża cysterna ...

  • 32. Data: 2010-01-28 12:40:31
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "MM" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie, ale część auto ma uszkodzoną pompę, albo tak ustawione że ledwo
    > jeździ na benzynie.

    Koniecznie zmień ksywę na M&M's, bo "lecisz sobie w kulki" :)
    Wybacz, ale większej pierdoły to jeszcze nie czytałem.

  • 33. Data: 2010-01-28 12:44:42
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > Może i tak, ale dystrybutor już nie.

    Dziwne ...
    Widocznie tu gdzie tankowałem przy temperaturze poniżej -20stC muszą mieć
    jakieś specjalne dystrybutory.
    Co zaś się tyczy Twojej wypowiedzi na temat tankowania przy tak niskich
    temperaturach to podyktowane jest to tylko i wyłącznię problemami z obsługą,
    która musiała by stać cały dzień przy dystrybutorze. Niestety jakoś nikt nie
    chce zezwolić na samodzielne tankowanie gazu.

  • 34. Data: 2010-01-28 12:51:46
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Lagod" <niespamowaclagoda@listkropkapl> napisał w wiadomości

    > A powiedzcie, jak to jest, czy koncerty sprzedające LPG zmieniają skład
    > mieszanki w zależności od sezonu?

    Tak się robi.
    Stąd też w okresie letnim LPG jest tańszy, a w zimowym droższy. Ponadto czuć
    to także w mocy silnika.

  • 35. Data: 2010-01-29 09:45:18
    Od: Marx <M...@n...com>

    W dniu 2010-01-28 12:51, Plumpi pisze:
    > Użytkownik "Lagod" <niespamowaclagoda@listkropkapl> napisał w wiadomości

    > Tak się robi.
    > Stąd też w okresie letnim LPG jest tańszy, a w zimowym droższy. Ponadto
    > czuć to także w mocy silnika.

    kiedy jest mocniejszy, w zimie czy lecie?
    Marx

  • 36. Data: 2010-01-29 10:38:07
    Od: Toworek <T...@0...com>

    g> napisał(a):

    > Nie, ale część auto ma uszkodzoną pompę, albo tak ustawione że ledwo
    > jeździ na benzynie.

    część diesli tez ma różnego rodzaju uszkodzenia i nie jeździ :]

  • 37. Data: 2010-01-29 11:56:41
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Marx" <M...@n...com> napisał w wiadomości

    > kiedy jest mocniejszy, w zimie czy lecie?

    W zimie.

  • 38. Data: 2010-01-29 17:16:20
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > W zimie.

    Potwierdzam.

  • 39. Data: 2010-01-29 17:29:12
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    > Potwierdzam.

    Cieszę się że teoria się okazała zbieżna z praktyką.