  • 1. Data: 2010-01-25 15:22:28
    Temat: Tankowanie LPG w dniu wczorajszym ;)
    Od: MM <k...@g...pl>

    Co jakiś czas na grupie słychać jak to silniki Diesla są beee bo w zimie
    nie można ich odpalić bo paliwo "zamarzło".

    A wczoraj na żadnej stacji na której byłem nie sprzedawali LPG.

    Więc wole już diesla dolać miarkę dodatku i mieć pewność że zatankuję
    paliwo przy mrozach - ~20 i pojadę dalej.

    EOT

  • 2. Data: 2010-01-25 15:24:00
    Temat: Re: Tankowanie LPG w dniu wczorajszym ;)
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-01-25 15:22, MM wrote:

> [...]
    >
    > Więc wole już diesla dolać miarkę dodatku i mieć pewność że zatankuję
    > paliwo przy mrozach - ~20 i pojadę dalej.

    To juz z wozow z LPG demontuje sie zbiorniki na benzyne?

    --

    memento lorem ipsum

  • 3. Data: 2010-01-25 15:26:27
    Od: szymo <s...@w...pl>

    MM pisze:
    > Co jakiś czas na grupie słychać jak to silniki Diesla są beee bo w zimie
    > nie można ich odpalić bo paliwo "zamarzło".
    >
    > A wczoraj na żadnej stacji na której byłem nie sprzedawali LPG.

    Co ty chłopie gadasz za bzdury. Gaz LPG sprzedawany na stacjach ma -50
    st. C.

  • 4. Data: 2010-01-25 15:27:36
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 25-01-2010 o 15:24:00 elmer radi radisson
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> napisał(a):

    > To juz z wozow z LPG demontuje sie zbiorniki na benzyne?

    Nie, ale część auto ma uszkodzoną pompę, albo tak ustawione że ledwo
    jeździ na benzynie.

  • 5. Data: 2010-01-25 15:36:30
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 25 Sty, 15:27, MM <k...@g...pl> wrote:
    > Nie, ale część auto ma uszkodzoną pompę, albo tak ustawione że ledwo
    > jeździ na benzynie.

    ROTFL

  • 6. Data: 2010-01-25 15:38:49
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 25-01-2010 o 15:26:27 szymo <s...@w...pl> napisał(a):

    > Co ty chłopie gadasz za bzdury. Gaz LPG sprzedawany na stacjach ma -50
    > st. C.

    Może i tak, ale dystrybutor już nie.

  • 7. Data: 2010-01-25 15:40:51
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "MM" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Więc wole już diesla dolać miarkę dodatku i mieć pewność że zatankuję
    > paliwo przy mrozach - ~20 i pojadę dalej.

    Tankowane wczoraj przy -24 i dziś przy -18, najmniejszego problemu. Jak
    rozgrzeje się na benzynie do 30C, na gazie śmiga bez problemu.

    Lewis
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 8. Data: 2010-01-25 15:49:23
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    >
    > Więc wole już diesla dolać miarkę dodatku i mieć pewność że zatankuję
    > paliwo przy mrozach - ~20 i pojadę dalej.

    oho... następny z kompleksami,
    brat

  • 9. Data: 2010-01-25 16:00:57
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-01-25 15:27, MM wrote:

    > Nie, ale część auto ma uszkodzoną pompę, albo tak ustawione że ledwo
    > jeździ na benzynie.

    Tja, i jedno kólko bardziej.

    --

    memento lorem ipsum

  • 10. Data: 2010-01-25 16:07:41
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Lewis pisze:

    > Tankowane wczoraj przy -24 i dziś przy -18, najmniejszego problemu. Jak
    > rozgrzeje się na benzynie do 30C, na gazie śmiga bez problemu.

    nie wiem, nie znam sie, nie mam LPG w żadnym aucie, ale taksówkarz w
    sobotę wieczorem sie skarżył, że na 3 kolejnych stacjach nie mógł
    zatankować gazu.

    Ale na cenę usługi to nie wpłynęło.
    :-)

    KJ