  • Data: 2010-11-22 11:34:28
    Temat: Re: Taniec z gwazdami - rzygac sie chce...
    Od: "Ajgor" <n...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "boxfish" napisał w wiadomości

    > Jak nie oglądasz to czemu tak cię meczy ?

    A ja nie oglądam, a mnie męczy. Dlaczego? Bo żona ogląda, i mam w tym czasie
    zajęty telewizor tymi pierdołami, zamiast obejżeć coś lepszego. Ja sobie
    siedzę w tym czasie przy komputerze (na którym nie mam nic sensownego do
    roboty, ale siedzę, bo co mam robić), a że komputer mam w tym samym pokoju,
    co telewizor, więc siłą rzeczy słyszę to pieprzenie bez sensu. Jak słyszę te
    sztuczne "dowcipy" prowadzących, to też mi się chce rzygać.