  • 11. Data: 2014-06-05 13:24:10
    Temat: Re: Tanie wozidełko (a może leasing?)
    Od: a...@g...com

    > Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r.
    >
    > PMS+ PJ S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++
    >
    > http://motogof.tumblr.com/

    Sie podepne i odpowiem troche.
    Powiem gdzie nie szukac. audi VW - wszystkie wielkie kombi, i czesciowo modele polo i
    seaty.
    ja szukam do 4k plus cos tam na ruchy. ma byc kombi i mozliwie najwieksze.
    zreszta - moze byc i 5 i 6 tysiecy, wole jednak te 4 tysie i reszta na podbicie.
    auto do latania w kolo komina. sklep, takie tam... Na urlop wole wypozyczyc nowe...
    z tych ukochanych w pl marek to w rachube wchodzi tylko SDI a i to ma slabe stany.
    Korozja wystepuje we wszystkich. Jak nie wystepuje to jest to auto w bdb stanie,
    zataczajace sie na tzw jungtimera i kosztuje okolice 8k, nawet jesli to jest passat z
    '89.... W tanich ta korozja wystepuje bo byly przygody wczesniej , wiadomo jak
    naprawiane.....
    Moje typy to
    P406, sa w tej cenie co mniejsze kombi tej firmy to dlaczego nie...
    marea weekend - co myslicie? czesci tanie?
    ople - vectra, omega B - co myslice - to wielkie jak szafa, lodowa wejdzie...,
    pierwsze wersje - slaby ocynk, rdza, poliftowe juz podobno calosc w ocynku...
    renault laga i megana 1 - te maja najlepsze stany! tu bym najchetniej szukal...
    Reszta?
    volvo v70 - zjechane, raczej nie.
    volvo te mniejsze - duzo tanich modeli. dlaczego to takie tanie? diesle tez tanie. co
    z tymi dieslami?
    Japonczyki - zjechane, mala podaz czesci uzywek na szrotach....
    A i jeszcze pytanie do grupy. O co chodzi z fordem mondeo.... Dlaczego toto takie
    tanie jest?

  • 12. Data: 2014-06-05 13:36:26
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-06-05 13:24, a...@g...com wrote:

    > A i jeszcze pytanie do grupy. O co chodzi z fordem mondeo.... Dlaczego toto takie
    tanie jest?

    Pelno poflotowcow z PL i DE, do tego dochodzi niechec niektorych do aut
    na F ;). No i dobrze.. mozna kupic przyzwoite, obszerne wozidlo, raczej
    niedrogie w utrzymaniu (no, moze odliczajac TDCI), za przystepna cene.

    --

    memento lorem ipsum

  • 13. Data: 2014-06-05 15:49:16
    Od: rAzor <a...@r...strikesbaaack.nsa>

    Dnia 2014-06-05 12:34, Użytkownik - Kamil 'Model' napisał::
    > W dniu 2014-06-05 09:37, Adam Wysocki pisze:
    >
    > [...]
    >
    > Citroen Xsara, Citroen C3 (ale może ciężko będzie znaleźć do 7k PLN),
    > Peugeot 206, Peugeot 306, Peugeot 307 (ale ciężko będzie coś wyrwać do
    > 7k PLN) te będą tanie w eksploatacji i odporne na rdzę.

    I nieodporne na polskie drogi.

  • 14. Data: 2014-06-05 15:58:17
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 5 Jun 2014 04:24:10 -0700 (PDT), a...@g...com wrote:

    >A i jeszcze pytanie do grupy. O co chodzi z fordem mondeo.... Dlaczego toto takie
    tanie jest?

    Bo jest tego pełno. Ale większość to diesle. Benzyn jak na lekarstwo,
    a już 2.5 czy STeków to praktycznie zero.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 15. Data: 2014-06-05 15:59:03
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Piotr Klimek pisze tak:

    > Skoro ma jeździć tylko zimą to może coś z napędem 4x4? Twoje
    > kryteria powinno spełniać Audi 80, najmniejszy silnik jaki
    > występował z napędem Quattro to 2.0.
    >
    > http://otomoto.pl/audi-80-2-0-b-gaz-quattro-C3305715
    7.html

    Ale fajoski czołg w cenie telewizora. Co za czasy przyszły.
    Żyć nie umierać.

    --
    Piter

    golf - nic nie póka nic nie stóka

  • 16. Data: 2014-06-05 20:01:36
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości

    7.html

    > Ale fajoski czołg w cenie telewizora. Co za czasy przyszły.
    > Żyć nie umierać.

    ja pierdziu...
    gosciu chyba zapomnial tylko tlumika wewnatrz wyczyscic i wypicowac ... poza
    tym o niczym nie zapomnial :)

  • 17. Data: 2014-06-05 20:45:23
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2014-06-05 15:58, jerzu pisze:

    > Bo jest tego pełno. Ale większość to diesle. Benzyn jak na lekarstwo,
    > a już 2.5 czy STeków to praktycznie zero.

    Bo jak ktoś ma 2,5 czy STka to już nim jeździ, a nie sprzedaje :)

    Pozdro !

  • 18. Data: 2014-06-06 00:56:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 5 Jun 2014 07:37:01 +0000 (UTC), Adam Wysocki napisał(a):
    > 3. Tanie części zamienne. Do Sienolota chłodnica kosztowała 140 zł,
    > komplet naprawczy zacisku (tłoczek z uszczelkami) 60 zł, używany
    > komputer 20 zł... i bardzo to w tym samochodzie lubię :)

    Ja tam w scierce lubilem to ze cen bardzo wielu czesci nie znalem :-)

    > 6. Odporne na rdzę. Będzie stało pod chmurką i jeździło głównie zimą,
    > po posolonych drogach. Każdy samochód wtedy dostaje w dupę, ale mam
    > wrażenie, że Fiaty dostają bardziej...

    Mondeo dostaja bardziej. Choc te po 7 tys dzi to moze juz nie tak.

    > A może zrobić jeszcze inaczej i po prostu na zimę brać coś w leasing, a
    > latem zrezygnować z samochodu?

    Leasing polroczny to nie u nas.
    Ale dobrze sie wpisuje w handelek - kupujesz na jesien, przed
    wakacjani sprzedajesz ...

    J.

  • 19. Data: 2014-06-06 07:27:33
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2014-06-05 15:49, rAzor pisze:

    > I nieodporne na polskie drogi.

    Od ponad 2-óch lat jeżdżę codziennie P307SW i przez ten czas wymieniłem
    aż 3x łącznik stabilizatora, koszt jednego to 50PLN, roboty własnej na
    15 minut. A drogi mam fatalne. od domu do asfaltu mam 1km polnej
    dziurawej drogi, a później 15km asfaltu niezbyt dobrej jakości zanim
    dojadę do miasta. Żona miała przez 2 lata P206 i była jedna wymiana
    wahacza (wybił się sworzeń, a niestety są nie wymienne, koszt ok. 120PLN
    z własną robotą). Teraz Żona ma Citroena Xsarę od jakiś 4 miesięcy i
    jeszcze nic nie puka w zawieszeniu. Wszystkie auta z ciężkim HDI pod
    maską (2,0HDI w Pugach, a w cytrynie 1,4HDI).

  • 20. Data: 2014-06-06 13:11:33
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 05 Jun 2014 15:59:03 +0200) ktos podajacy sie za PiteR
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    7.html

    > Ale fajoski czołg w cenie telewizora. Co za czasy przyszły.
    > Żyć nie umierać.

    Nie wiem jak w 80, ale ceny gratów do B6 są miejscami kosmiczne. Np jeden wałek
    rozrządu do mojego 3.0V6 kosztuje w ASO 2500zł.

    Piotr Klimek
    Audi A4B6 3.0 Q