  • Data: 2014-06-05 13:24:10
    Temat: Re: Tanie wozidełko (a może leasing?)
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r.
    >
    > PMS+ PJ S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++
    >
    > http://motogof.tumblr.com/

    Sie podepne i odpowiem troche.
    Powiem gdzie nie szukac. audi VW - wszystkie wielkie kombi, i czesciowo modele polo i
    seaty.
    ja szukam do 4k plus cos tam na ruchy. ma byc kombi i mozliwie najwieksze.
    zreszta - moze byc i 5 i 6 tysiecy, wole jednak te 4 tysie i reszta na podbicie.
    auto do latania w kolo komina. sklep, takie tam... Na urlop wole wypozyczyc nowe...
    z tych ukochanych w pl marek to w rachube wchodzi tylko SDI a i to ma slabe stany.
    Korozja wystepuje we wszystkich. Jak nie wystepuje to jest to auto w bdb stanie,
    zataczajace sie na tzw jungtimera i kosztuje okolice 8k, nawet jesli to jest passat z
    '89.... W tanich ta korozja wystepuje bo byly przygody wczesniej , wiadomo jak
    naprawiane.....
    Moje typy to
    P406, sa w tej cenie co mniejsze kombi tej firmy to dlaczego nie...
    marea weekend - co myslicie? czesci tanie?
    ople - vectra, omega B - co myslice - to wielkie jak szafa, lodowa wejdzie...,
    pierwsze wersje - slaby ocynk, rdza, poliftowe juz podobno calosc w ocynku...
    renault laga i megana 1 - te maja najlepsze stany! tu bym najchetniej szukal...
    Reszta?
    volvo v70 - zjechane, raczej nie.
    volvo te mniejsze - duzo tanich modeli. dlaczego to takie tanie? diesle tez tanie. co
    z tymi dieslami?
    Japonczyki - zjechane, mala podaz czesci uzywek na szrotach....
    A i jeszcze pytanie do grupy. O co chodzi z fordem mondeo.... Dlaczego toto takie
    tanie jest?