  • Data: 2014-12-07 10:46:05
    Temat: Re: Tanie smartfony
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 6 Dec 2014 17:14:31 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Nie tak dużo większy... Ale większy, to fakt.

    Roznie bywa - kolega tu chce tani smartfon, za 300 zl, a Ty mu chcesz
    poradzic cos dobrego, ajfona oczywiscie, za 2300 ? :-)

    > Dlatego dla zrównania kosztów proponuję używany dobrej marki
    > zamiast nówki trefnej marki.

    A baterie w tym uzywanym da sie wymienic ? :-)
    A zlacze, zuzyte od codziennego uzywania, wytrzyma kolejne 2 lata ?
    :-)

    > Ta nówka za parę dni będzie "używanym"
    > i pod tym względem się od używki różnić nie będzie,

    No chyba ze szczeliny w obudowie, zasadniczo nie przeszkadzajace, ale
    w miare uzywania coraz wieksze, przepuscily juz tyle kurzu ...

    > więc będziesz miał
    > szybko w obu scenariuszach używany lepszy lub używany gorszy telefon.
    > Za tą samą cenę. Co wolisz?

    Jeden prawdopodobnie dobry, drugi prawdopodobnie gorszy, ale w nowszej
    technologii, no, niekoniecznie - wzieli tanie elementy ... poprzedniej
    generacji, ale z gwarancja ... trudny wybor :-)

    > To przejedź się jednym i drugim a przekonasz się dosyć szybko... :-))

    No wlasnie H/K zbiera ostatnio dobre opinie ...
    15 lat temu przyznalbym Ci racje odnosnie Daewoo, ale posiadacze
    lanosow byli raczej zadowoleni. Ja jezdzilem Nubira :-)

    > Ja cały pobyt w USA kupuję toyoty i hondy - jak wsiądę do Hyundaia
    > to tandetą śmierdzi z każdego kąta...

    A jaki model ? bo kiedys wsiadlem do taniego VW - tez smierdzialo
    tandeta. Oni tez maja tanie modele/wykonczenia w ofercie, chocby na
    firmowe auta w wiekszej ilosci.

    J.