  • 71. Data: 2011-12-28 22:35:05
    Temat: Re: Tanie polskie OC...
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 28.12.2011 22:17, DoQ pisze:

    > Bo jak na razie w temacie OC żadnej ekstra oferty na korzyść Irlandii
    > nie zaprezentowałeś. Ja porównuję ceny w mieście stołecznym, a ty ceny
    > ze wsi.

    Wychodzi na to, ze mamy rozne dane...bo ja widze porownywalne ceny mimo
    nieporownywalnych zarobkow. Niestety.
    Porownuje wies na Slasku i male miasto.

    > Tia..

    Czasami sie nie da...

    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 72. Data: 2011-12-28 22:39:09
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 28.12.2011 22:17, Cavallino pisze:

    > Niekoniecznie.
    > Ale wygląda że tak w ogóle to interesują Cię tylko tematy, w których
    > możesz użyć powyższego zwrotu.

    W odroznieniu do coniektorych wypowiadam sie tylko w tematach, o ktorych
    cos wiem ;>

    > Bo jak nic innego nie robi w danym miejscu, to jest to klasyczny
    > przykład leczenia kompleksu emigranta.
    > I dopóki o irlandzkich zwyczajach nie zaczniesz dyskutować na
    > irlandzkiej grupie, to możesz być pewien że jeszcze się z niego nie
    > wyleczyłeś.

    Nooo pewnie :) Powinienes ich na psychologie :) Ale i tak kiedys
    mielismy w domu straszny ubaw, jak w podobnej rozmowie moja kobieta
    dowiedziala sie, ze jest glupia polska emigrantka, ktora zasuwa na mopie
    a w Polsce leczy swoje kompleksy jezdzac na wczasy i lansujac sie w
    markowych ciuchach ;)

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 73. Data: 2011-12-28 22:56:14
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 28.12.2011 22:58, J.F. pisze:

    > Zebys jeszcze podal komplet danych, albo link do kalkulatora irlandzkiego,
    > zebysmy mogli cos porownac.

    Uffff... co porownywalem to podalem w pierwszym mailu. Wnioski
    wyciagnalem takie, ze jak przyjade do Polski to koszty utrzymania auta
    bede miec podobne. Mniej wiecej. Jesli ktos ma potrzebe zglebienia
    tematu - google nie gryza i strony ubezpieczycieli mozna znalezc.

    > P.S. Jak oni tam gadaja ? To jest normalne ze allianz.ie prezentuje sie po
    > angielsku, czy rozpoznal we mnie obcokrajowca ?
    > Ale kalkulatora chyba nie ma ?

    Hmmm strone maja w swoim urzedowym jezyku czyli po angielsku, ale
    dzwoniac na infolinie mozesz sie polaczyc z polska obsluga. Wiele
    irlandzkich firm ma taka opcje.
    Nie pamietam jak allianz, ale na wiekszosci stron kalkulator jest
    (mozesz sprawdzic aviva.ie) - tyle, ze kalkulator swoje a rozmowa swoje,
    duzo mozna wynegocjowac.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 74. Data: 2011-12-28 22:58:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 28 Dec 2011 22:35:05 +0100, RadekNet napisał(a):
> [...]

    P.S. Jak oni tam gadaja ? To jest normalne ze allianz.ie prezentuje sie po
    angielsku, czy rozpoznal we mnie obcokrajowca ?

    J.

  • 75. Data: 2011-12-28 23:14:52
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 28-12-2011 22:58, J.F. pisze:

    > P.S. Jak oni tam gadaja ? To jest normalne ze allianz.ie prezentuje sie po
    > angielsku, czy rozpoznal we mnie obcokrajowca ?
    > Ale kalkulatora chyba nie ma ?

    http://imageshack.us/f/860/inszurens.jpg/
    Mnie wyszło tak w Dublinie.

    --
    Paweł

  • 76. Data: 2011-12-29 07:55:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 28 Dec 2011 22:56:14 +0100, RadekNet napisał(a):

    > Uffff... co porownywalem to podalem w pierwszym mailu.

    Ale bez szczegolow. rocznik, model, cena.
    W szczegolnosci - czy irlandzka cena jest zblizona do polskiej, czy auto ma
    juz np 9 lat.

    > Hmmm strone maja w swoim urzedowym jezyku czyli po angielsku, ale
    > dzwoniac na infolinie mozesz sie polaczyc z polska obsluga. Wiele
    > irlandzkich firm ma taka opcje.

    Dobra, mnie sie wydawalo ze oni tam irlandzki maja :-)

    > Nie pamietam jak allianz, ale na wiekszosci stron kalkulator jest
    > (mozesz sprawdzic aviva.ie) - tyle, ze kalkulator swoje a rozmowa swoje,
    > duzo mozna wynegocjowac.

    Allianz o jakies dziwne rzeczy pyta.

    I jeszcze bys musial podac przykladowy adres powiedzmy z Dublina.

    J.

  • 77. Data: 2011-12-29 10:36:59
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 28.12.2011 23:14, DoQ pisze:

    > http://imageshack.us/f/860/inszurens.jpg/
    > Mnie wyszło tak w Dublinie.

    Masakra. W Avivie mialem kiedys stara Micre jako pierwsze auto a potem
    juz sie przestalo oplacac.

    Jeszcze jedno takie spostrzezenie na marginesie - roznice miedzy
    wiekszymi a mniejszymi miastami bywaja ... odwrotne od spodziewanych.

    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com