  • 21. Data: 2010-05-22 21:48:42
    Temat: Re: Tanie, ekonomiczne auto do codziennych dojazdow
    Od: "Marcin" <s...@g...pl>

    > Zastanawiam sie, jaki uzywany samochod wybrac do codziennego pokonywania 2
    > x 20 km dojazdow do miasta i z powrotem.

    Aż dziwne, że te propozycje nie padły, ale:
    - z ciut wyższej półki: Astra F kombi 1,6 8V benzyna. Pali na trasie koło 6
    ltr przy spokojnej jeździe, częsci tanie, nie psuje się, prosty jak
    konstrukcja cepa - samochód nie do zarżnięcia, wygodny, pojemny. Za 4000
    możesz trafić zadbany egzemplarz.
    - z niższej półki - Golf II. Silnik albo 1,6 D, albo 1,3 benzyna. Samochód
    całkiem pojemny, mniej wygodny od Astry, ale na krótkich dystansach to bez
    znaczenia. Częsci tanie jak barszcz, w razie poważniejszej awarii na każdym
    szrocie stoi tego po kilka sztuk - wszystko dobierzesz. Przy odrobinie
    szczęscia za 1000 zł da się kupic coś, czym pojeździsz, koło 2-3 tysięcy -
    brać wybierać... Tylko oczywiście od razu odrzuć modele z elektronicznym
    gaźnikiem i tym podobnymi cudami.

    M.

  • 22. Data: 2010-05-22 22:14:44
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia 22 May 2010 16:17:14 GMT, to napisał(a):

    > Kup sobie jakieś Mondeo mk2 kombi, kosztuje grosze, jest wygodne, a po
    > złożeniu tylnych siedzeń zmienia się w małego dostawczaka. Wbrew opinii
    > niektórych raczej się nie pasuje.

    Ale ja MAM Mondeo mk2 kombi :))) Bede potrzebowal drugiego toczydelka,
    bardziej ekonomicznego niz Mondek (nawet zagazowany pali te swoje 13 litrow
    na 100, a w korkach do 14).

    >Jedyny problemem może być rdza, trzeba
    > obejrzeć przed zakupem.

    I po zakupie tez, uwierz mi...

    --
    pozdrawiam,
    Maciek

  • 23. Data: 2010-05-22 22:33:29
    Od: to <t...@a...xyz>

    Maciek wrote:

    > Ale ja MAM Mondeo mk2 kombi :))) Bede potrzebowal drugiego toczydelka,
    > bardziej ekonomicznego niz Mondek (nawet zagazowany pali te swoje 13
    > litrow na 100, a w korkach do 14).

    To co Ty tam masz, 2,5?

    --
    "Nie ma obowiązku oceniania prędkości i nie jest taka ocena przedmiotem
    egzaminu na PJ." Jan Kowalski, msg-id: hste47$m8v$...@n...net.icm.edu.pl

  • 24. Data: 2010-05-22 22:57:33
    Od: twinsen <t...@b...zabrze.pl>

    On May 22, 12:53 am, Maciek <d...@p...onet.pl> wrote:
    > Zastanawiam sie, jaki uzywany samochod wybrac do codziennego pokonywania 2
    > x 20 km dojazdow do miasta i z powrotem.
    >
    > moze byc totalny mul
    > musi malo palic
    > prosta, bezawaryjna konstrukcja
    > musi miescic 4 dorosle osoby
    > preferowane cos na ksztalt kombi
    > estetyka nieistona
    > komfort jazdy zasadniczo bez znaczenia (krotkie trasy)

    VW Lupo. Pali coś około 4-5l ON/100, a podobno da się zejść i do
    3,5 :)
    Na autoscout24 można tanio sprowadzić :) Albo poszperać na otomoto :)

  • 25. Data: 2010-05-22 23:37:27
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia 22 May 2010 20:33:29 GMT, to napisał(a):

    > To co Ty tam masz, 2,5?

    Nie, 1.8... W trasie schodzi do 10/100. Rekord to 9,5 na trasie
    Krakow-Lodz-Krakow.

  • 26. Data: 2010-05-22 23:38:54
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 22 May 2010 13:57:33 -0700 (PDT), twinsen napisał(a):

    > VW Lupo. Pali coś około 4-5l ON/100, a podobno da się zejść i do
    > 3,5 :)
    > Na autoscout24 można tanio sprowadzić :) Albo poszperać na otomoto :)

    Ale ja, piszac ze musi zmiescic 4 dorosle osoby, mialem na mysli
    zmieszczenie ich wszystkich naraz, w srodku auta :) I nie myslalem o
    Pigmejach ani Eskimosach.

  • 27. Data: 2010-05-22 23:58:42
    Od: to <t...@a...xyz>

    Maciek wrote:

    > Nie, 1.8... W trasie schodzi do 10/100. Rekord to 9,5 na trasie
    > Krakow-Lodz-Krakow.

    To trochę dużo, jaką masz tam instalacje?

  • 28. Data: 2010-05-23 00:57:11
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia 22 May 2010 21:58:42 GMT, to napisał(a):

    > To trochę dużo, jaką masz tam instalacje?

    III gen. Landirenzo, nie pamietam w tej chwili dokladnego typu. Owszem,
    jest to przynajmniej 2 litry powyzej sredniej. Polec mi gazownika, ktory to
    poprawi, w promieniu 50 km od Krakowa - chetnie pojade. Z odwiedzonych
    lokalesow niekt mi nie pomogl.

  • 29. Data: 2010-05-23 08:43:39
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    > Chyba nie do końca spełnia warunek pt. "musi pomieścić cztery dorosłe
    > osoby".
    > To już lepiej 306 z silnikiem 1.9D.

    W takim razie Polo 6N2 też z silnikiem SDI, albo jakby znalazł ładny
    egzemplarz to 1,4TDi ;) albo nawet 1,9 jeszcze na pompie wtryskowej :)

    Pozdrawiam !!

  • 30. Data: 2010-05-23 11:03:34
    Od: PSYLO <P...@o...pl>

    W dniu 2010-05-22 23:58, to pisze:

    > To trochę dużo, jaką masz tam instalacje?

    Dużo? Jak na gaz w dużym ciężkim samochodzie ze stosunkowo słabym
    silnikiem? A ile byś chciał, 6 litrów na 100 km? Nie żartuj.

    --
    PSYLO