  • 1. Data: 2013-01-11 14:31:12
    Temat: Tanie barebone
    Od: DooMiniK <b...@p...pl>

    Witam.

    Szukam tanich barebone - wszystko-w-jednym-PC. Moje wymagania
    to:
    - min. 2GB RAM (najlepiej, jak 4GB),
    - chociaż te 80GB dysku,
    - min. dualcore Atom.
    - obsługa Windows 7 (ew. W2k3),
    - port LAN.
    Zastosowanie: monitoring box. Mam oprogramowanie od Level Platforms,
    wymaga między innymi boxa z Windowsem. Obecnie stosuję jakieś stare
    komputery Compaq, ale jest to upierdliwe... i brzydkie. Chcę to zastąpić
    czymś zgrabnym, na zasadzie:
    http://www.ebay.ie/itm/Zotac-ZBOXSD-ID13-B-ZOTAC-ZBO
    X-SD-ID13-Barebone-PC-Intel-Atom-Dual-Core-D-/380552
    152466?pt=UK_Computing_DesktopPCs&hash=item589aad059
    2

    Może kojarzycie jakieś tanie urządzenia?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 2. Data: 2013-01-11 19:18:24
    Temat: Re: Tanie barebone
    Od: Gil <g...@g...pl>

    In article <5...@n...home.net.pl>, b...@p...pl says...

> [...]
    152466?pt=UK_Computing_DesktopPCs&hash=item589aad059
    2

    > Może kojarzycie jakieś tanie urządzenia?

    Bierz i się nie zastanawiaj.
    Musisz co prawda dokupić dysk i pamięć (możesz 4GB)
    Ja Zotaca na Atomie 2x1.66 ujeżdżam od 2 lat. Jest super i tani w
    eksploatacji. Jest na tyle dobry, że przez 2 lata Intel nie dał lepszej
    oferty bo zagroziło by to droższym segmentom sprzedaży.
    Nawet grać możesz w gry tak do 2007 3D
    Zotac ZBOXSD-ID13-BZotac ZBOXSD-ID13-B

  • 3. Data: 2013-01-11 20:36:37
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 11/01/2013 18:18, Gil wrote:
> [...]
    > eksploatacji. Jest na tyle dobry, że przez 2 lata Intel nie dał lepszej
    > oferty bo zagroziło by to droższym segmentom sprzedaży.

    Dzięki... Mam dwa, może głupie pytania:
    - to są DDR3 laptopowe, czy desktopowe?
    - 3.5cala dysk wejdzie, czy tylko 2.5 ?

    Dzięki!