    From: Tomek <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Tanie auto w eksploatacji cd... duże Daewoo :)
    Date: Sat, 04 Dec 2010 11:04:46 +0100

    > Daewoo Leganza 2.0+gaz automat - czy to tanie w naprawie jest ?
    > lub czy jest duża szansa ze 20kkm zrobi bez awarii (po 20kkm
    > sprzedam, zostawię oddam lub rozbiję ale to już nie będzie miało znaczenia).

    2 lata temu myslałem nad leganza, kupiłem nubirę, 210tys na liczniku.
    Zrobiłem tylko 16tys. 1 przypadłość to luz na kierownicy, okazało się ze
    cieknie przekładnia kierownicza, olałem i jeźdzę tak do tej pory. Ręczny
    wysiadł zaraz po zakupie, niestety naprawa stosunkowo droga, zostawiłem
    tak jak jest. Nagrzewnica, wymiana 700 zł, zawieszenie przód posypało
    się bardzo szybko, po nastepnym 10 tys tył się posypał. Poza tym klocki,
    tarcze, termostat, akumulator, wentylator chłodnicy. Duzo pali i jest
    głośna.

    Na plus: zawsze odpala, kosztowało 6tys, ma pełna elektrykę i 135KM.
    Zaleta tego auta jest to że nim cos nawali to daje o sobie znac duzo
    wczesniej, dlatego nie bałem się bez przygotowania podjechac do Estonii.
    Z leganzą będzie podobnie, lanosy, tico było o wiele bardziej wytrzymałe.

    Tomek