  • 1. Data: 2013-08-25 10:36:12
    Temat: Tanie 3k bez rdzy?
    Od: pepe <w...@w...pl>

    Czy to możliwe ? szukam tanie wozidło 3kpln moze byc duże, żeby nie
    rdzewiało rocznikowo raczej od 1995 jest szansa? benzyna <=1.6

    pozdro

  • 2. Data: 2013-08-25 12:01:03
    Temat: Re: Tanie 3k bez rdzy?
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2013-08-25 10:36, pepe pisze:
    > Czy to możliwe ? szukam tanie wozidło 3kpln moze byc duże, żeby nie
    > rdzewiało rocznikowo raczej od 1995 jest szansa? benzyna <=1.6

    Da się

    Dobry ocynk i małe poważanie u handlarzy (co jest równoznaczne z
    zaniżoną ceną :) ) Peugeot 306/Citroen ZX i Xsara - klasa kompakt -
    jedyne słabe miejsca to progi i ślady po stłuczkach.

    --
    /\ Wojciech Smagowicz - Kraków /\
    /\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\

  • 3. Data: 2013-08-25 14:56:31
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 25 Aug 2013 10:36:12 +0200, pepe napisał(a):

    > Czy to możliwe ? szukam tanie wozidło 3kpln moze byc duże, żeby nie
    > rdzewiało

    Sa komisy sprowadzajace auta wylacznie z Wloch i innych krajow, gdzie
    praktycznie nie ma zimy i nie soli sie drog. Ogladalem kilka takich aut na
    kanale, mimo wieku parunastu lat nie mialy od dolu *sladu rdzy*.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 4. Data: 2013-08-25 20:29:37
    Od: "Wojtas213" <n...@w...pl>

    net...

    > Sa komisy sprowadzajace auta wylacznie z Wloch i innych krajow, gdzie
    > praktycznie nie ma zimy i nie soli sie drog. Ogladalem kilka takich aut na
    > kanale, mimo wieku parunastu lat nie mialy od dolu *sladu rdzy*.

    akurat we Włoszech to są zimy i to solidne a i soli nie żałują.

  • 5. Data: 2013-08-25 20:30:35
    Od: ":D@w!d J@$" <w...@w...pl>

    W dniu 25.08.2013 10:36, pepe pisze:
    > Czy to możliwe ? szukam tanie wozidło 3kpln moze byc duże, żeby nie
    > rdzewiało rocznikowo raczej od 1995 jest szansa? benzyna <=1.6
    >

    > pozdro

    Moja Corsa '96 :) Naprawdę dopiero co zaczyna brać ją rdza przy antenie
    i tylnej wycieraczce a dziurkę na dole w prawych drzwiach zamierzam
    zrobić przed jesienią jeszcze :) Aaaa... dwa delikatne dzwony... ale
    pokaż mi 17 letnie nie poobijane auto :P

  • 6. Data: 2013-08-25 20:45:50
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 8/25/2013 10:36 AM, pepe wrote:
    > Czy to możliwe ? szukam tanie wozidło 3kpln moze byc duże, żeby nie
    > rdzewiało rocznikowo raczej od 1995 jest szansa? benzyna <=1.6

    Jak duże (może być silnik 2.0+) to:

    -Lancia K
    -Renault Safrane
    -Mazda Xedos9
    -BMW 728 E32 (niebezpieczne)
    -Audi V8 (tylko tu chyba od 3.0)

    Pierwsze 2 dają radość z jazdy, ostatnie dwa to taczka ale bezawaryjna
    tylko tarcze w V8 to ufo ;) a w środku to złom, za darmo leży ;) 2.0
    to v6, 2.0 w lancii to R5.

    i nowy za 100k wciąż nie jeździ lepiej ;) (tylko pali 3x mniej ;) )

  • 7. Data: 2013-08-25 21:00:05
    Od: pepe <w...@w...pl>

    W dniu 2013-08-25 20:45, _Michał pisze:

    > Jak duże (może być silnik 2.0+) to:
    >
    > -Lancia K
    > -Renault Safrane
    > -Mazda Xedos9
    > -BMW 728 E32 (niebezpieczne)
    > -Audi V8 (tylko tu chyba od 3.0)

    hehe miałem na myśli coś wielkości palio, coś równie tanie i proste w
    konstrukcji ale nie rdzewiejące, ale chyba ciężko będzie...no może do 5k...

  • 8. Data: 2013-08-25 21:26:34
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-08-25 21:00, pepe pisze:

    > hehe miałem na myśli coś wielkości palio, coś równie tanie i proste w
    > konstrukcji ale nie rdzewiejące, ale chyba ciężko będzie...no może do 5k...

    Zainteresuj się na poważnie 306-tką.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 9. Data: 2013-08-25 21:40:57
    Od: Łukasz <g...@o...pl>

    Użytkownik "pepe" <w...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Czy to możliwe ? szukam tanie wozidło 3kpln moze byc duże, żeby nie
    > rdzewiało rocznikowo raczej od 1995 jest szansa? benzyna <=1.6

    za te pieniadze to lanos z lpg
    młode, nie rdzewieje
    i wbrew pozorom wyjatkowo bezawaryjne

  • 10. Data: 2013-08-25 21:42:02
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 25 Aug 2013 20:29:37 +0200, Wojtas213 napisał(a):

    > akurat we Włoszech to są zimy i to solidne a i soli nie żałują.

    W polnocnej cwiartce.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał