  • 1. Data: 2013-08-23 16:50:23
    Temat: jak to się robi w ASO
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    co to za moda, żeby aby wymienić żarówkę to trzeba było odkręcać koło... w
    kiance z jednej strony wszystko zasłania akumulator, z drugiej projektanci
    umieścili zbiornik płynu do spryskiwaczy...

    no więc ja mam pytanie...

    czy w ASO to jednek wykręcają to koło i akumulator, żeby wymienić żarówkę,
    czy mają jakieś cwane sposoby?

  • 2. Data: 2013-08-23 20:25:23
    Temat: Re: jak to się robi w ASO
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Ministerstwo Propagandy" <...@...s> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > no więc ja mam pytanie...
    >
    > czy w ASO to jednek wykręcają to koło i akumulator, żeby wymienić żarówkę,

    http://i.wp.pl/a/f/jpeg/28591/david3.jpeg

    :)

  • 3. Data: 2013-08-23 20:57:58
    Od: "adam" <a...@a...pl>

    > kiance z jednej strony wszystko zasłania akumulator, z drugiej projektanci
    > umie?cili zbiornik płynu do spryskiwaczy...
    >
    > no więc ja mam pytanie...
    >
    > czy w ASO to jednek wykręcaj? to koło i akumulator, żeby wymienić żarówkę,
    > czy maj? jakie? cwane sposoby?

    Maja sposoby, mi lewa czyli tam gdzie aku wymienili w jakies 2 minuty, prawa
    wymienialem sam po odkreceniu zbiorniczka (laczny czas 15 minut)
    pzdr
    Adam

  • 4. Data: 2013-08-24 08:21:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "adam" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > Maja sposoby, mi lewa czyli tam gdzie aku wymienili w jakies 2 minuty,
    > prawa wymienialem sam po odkreceniu zbiorniczka (laczny czas 15 minut)

    A w jakim aucie?
    Bo w ceedzie crdi prawa strona jest wymieniana szybciej niż zdążysz
    zapłacić, trzeba tylko poluźnić dwie śrubki mocujące jakąś skrzyneczkę z
    bezpiecznikami czy innym sterownikiem.
    Z lewej jest gorzej, ale nikt nigdy akumulatora nie wyciągał, nigdy też nie
    trwało to więcej niż 5 minut.

  • 5. Data: 2013-08-24 09:27:13
    Od: "adam" <a...@a...pl>

> [...]

    >bezpiecznikami czy innym sterownikiem.
    >Z lewej jest gorzej, ale nikt nigdy akumulatora nie wyciągał, nigdy też nie

    No w Cedzie ale benzyna. Tak jak pisalem wczesniej, z lewej wymienili mi w
    ASO w jakies 2 minuty wiec nic pewnie nie odkrecali, a w prawej lampie
    wymienialem sam i odkrecilem (a moze tylko poluzowalem) zbiornik
    spryskiwacza. Lacznie mi to zajelo z 15 minut.
    pzdr
    Adam

  • 6. Data: 2013-08-24 09:39:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 24 Aug 2013 08:21:54 +0200, Cavallino napisał(a):
> [...]
    > bezpiecznikami czy innym sterownikiem.
    > Z lewej jest gorzej, ale nikt nigdy akumulatora nie wyciągał, nigdy też nie

    Akumulator bywa roznie umieszczony, ale jak widac i w ceedzie trzeba
    "rozebrac pol samochodu" zeby zarowki wymienic.

    P.S. przed ruszaniem skrzynki z bezpiecznikami w zasadzie zalecalbym
    odlaczenie akumulatora ...

    J.

  • 7. Data: 2013-08-24 11:10:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    .net...

> [...]
    > "rozebrac pol samochodu" zeby zarowki wymienic.
    >
    > P.S. przed ruszaniem skrzynki z bezpiecznikami w zasadzie zalecalbym

    To raczej jednak jest jakiś układ elektroniczny, bo duża skrzynka jest z
    drugiej strony, koło akumulatora.

  • 8. Data: 2013-08-24 11:16:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    .net...

    > Akumulator bywa roznie umieszczony, ale jak widac i w ceedzie trzeba
    > "rozebrac pol samochodu" zeby zarowki wymienic.

    W poliftingowym ceedzie 3,5 minuty na dwie żarówki, bez rozebrania
    czegokolwiek.

  • 9. Data: 2013-08-24 11:16:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    .net...

    > Akumulator bywa roznie umieszczony, ale jak widac i w ceedzie trzeba
    > "rozebrac pol samochodu" zeby zarowki wymienic.

    I jeszcze link:
    http://www.youtube.com/watch?v=vzGTX2kYdPw

  • 10. Data: 2013-08-24 11:26:34
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    W dniu 2013-08-24 11:16, Cavallino pisze:

    > I jeszcze link:
    > http://www.youtube.com/watch?v=vzGTX2kYdPw

    A dekielek?