  • 21. Data: 2011-04-08 21:08:02
    Temat: Re: Tania terenówka
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-04-08 20:55, BAREK pisze:
    > Subaru Forester- solidnie wykonany SUV

    Faktycznie chyba jakiś stary a nie nowy.
    P.

  • 22. Data: 2011-04-08 21:12:18
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    > .A Suzuki Jimny ? Nowy niewiele droższy od Dustera ale tylko dwudrzwiowy...
    >
    > Jednak dobrze myślałem. Szukasz bulwarówki co by poszpanować. Pamiętaj
    > aby łokieć mocno wystawał poza obrys ;)

    Poszukaj Hyundaia Tucsona / Kia Sportage.
    Napęd 4wd jak w osobówce - do jazdy po szosie, ale prześwit większy.
    Niektóre egzemplarze nie mają napędu tylnej osi - zwróć uwagę na to.

    P.

  • 23. Data: 2011-04-08 21:42:45
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    > Poszukaj Hyundaia Tucsona / Kia Sportage.
    > Napęd 4wd jak w osobówce - do jazdy po szosie, ale prześwit większy.
    > Niektóre egzemplarze nie mają napędu tylnej osi - zwróć uwagę na to.

    Nie jest tak zle, blokada srodkowego dyfra toto czego Ovtavia/CR-V/itd.
    nie maja.
    A ze terenowkami nie sa - to insza inszosc.

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 24. Data: 2011-04-08 21:44:48
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    > Widzę ze z 2004 roku są i http://otomoto.pl/opel-frontera-C18236510.html
    > i http://otomoto.pl/opel-frontera-C10460859.html, duża rozbieżność w
    > cenach a z wyglądu tylko ten najdroższy przypomina terenowy.
    > Tak, chodzi głównie o to by był 4x4, przydałoby się wysokie zawieszenie.

    Troche guglalem i podobno mocno te Frontery sa awaryjne.
    Szkoda, ale potwierdza to sporo uzytkownikow.

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 25. Data: 2011-04-08 22:00:23
    Od: Ignacy <n...@l...spamu>

    W dniu 2011-04-08 16:58, Ignacy pisze:
    > Jaki tani terenowy można by kupić? może być używany. Dopiero się
    > rozglądam, jestem zielony w tym temacie.Dacia Duster są tylko nowe w
    > cenach najmniej 40 tys a na cztery koła 50 tys.
    > Czy są jakieś terenówki na błotnistą drogę w niższych cenach, mogą być
    > używane np. z lat 2005-2008.

    A może lepiej opłaci się kupno nowego (z tego powodu musi być jak
    najtańszy np. Duster czy Suzuki Jimny) za to dłużej będzie można
    eksploatować?

  • 26. Data: 2011-04-08 23:15:06
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2011-04-08 16:58, Ignacy pisze:
    > jestem zielony w tym temacie.

    Ale czytający potrafią rozróżnić prawdziwe pytania od naganiania
    marketoida Renault/Dacia :D

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 27. Data: 2011-04-09 10:27:14
    Od: Ignacy <n...@l...spamu>

    W dniu 2011-04-08 23:15, LEPEK pisze:

    > Ale czytający potrafią rozróżnić prawdziwe pytania od naganiania
    > marketoida Renault/Dacia :D
    >
    > Pozdr,

    To akurat prawdziwe pytania. Doszedłem już do tego że należy odróżniać
    samochody SUV od typowych terenówek. Ja chciałbym coś pośredniego. Na
    przykład nie podoba mi się wygląd Łada Niva czy UAZ (ale UAZ patriot to
    całkiem całkiem ze zdjęcia)
    Czy Jeep Grand Cherokee to typowa terenówka, jest ładny, nawet w
    przystępnej cenie
    http://moto.allegro.pl/jeep-gr-cherokee-4-7-v8-quadr
    a-drive-od-swisscar-i1552306136.html

    ALE !

    ALE ta cena dotyczy samochodu z 1999 roku, starszego niż mój stary
    samochód który chcę sprzedać. A np. z 2007 to koszt średnio 70 tys, ale
    jest duża rozbieżność.

  • 28. Data: 2011-04-09 11:21:03
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    W dniu 2011-04-08 21:08, Pan Piskorz pisze:

    > Faktycznie chyba jakiś stary a nie nowy.
    > P.

    Ja jeżdżę takim(2litry z automatyczną skrzynią) z 2007 i nie narzekam,
    co do nowego modelu nie mam pojęcia, mam dwie sztuki nowego modelu w
    zasięgu wzroku, ale o wrażenia z użytkowania zapytam po minimum 2
    latach. :-)

    --
    Barek
    barek[]plusnet pl

  • 29. Data: 2011-04-09 20:25:04
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-04-08 21:42, Adam 'Adak' Kępiński pisze:
    > blokada srodkowego dyfra toto czego Ovtavia/CR-V/itd. nie maja

    Tucson nie ma "środkowego dyfra".
    To sprzęgło wiskotyczne jest blokowane. Ale faktycznie, działa toto
    całkiem nieźle.
    P.

  • 30. Data: 2011-04-10 23:40:36
    Od: Ignacy <n...@l...spamu>

> [...]
    > cenach najmniej 40 tys a na cztery koła 50 tys.
    > Czy są jakieś terenówki na błotnistą drogę w niższych cenach, mogą być

    A Tata Safari?