-
Data: 2019-05-09 17:11:59
Temat: Re: Tania terenówka
Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 08-05-2019 o 20:24, adam pisze:
>> Tu bym się nie zgodził - awaryjny jak diabli (tzn. jak wszystko z
>> grupy Renault, plus dodatek z racji badziewnych podzespołów), a serwis
>> ani nie jest tani, ani nie jest dobry.
>> Jakby trzeba za niego płacić, to jest wręcz bardzo drogi, zwłaszcza
>> jak za jedną naprawę musiałbyś płacić kilka razy,a i tak nie
>> zostałaby skutecznie wykonana.
>>
>> No i jeśli piszesz o wersji 4x4, to jest dodatkowy problem, bo z racji
>> skróconej bezsensownie skrzyni, na zwykłej drodze zamęczy Cię tak jak
>> Jimny.
>> Fakt - zwłaszcza diesel pracujący jak traktor w tym modelu.
>
> Nie demonizowałbym, awaryjność na tle innych wcale nie wygląda źle.
Wygląda gorzej niż źle - gorzej wyglądało to tylko na Megane II -
oczywiście to ten sam koncern.
> Zrobiłem tylko ok. 3 tys,
A ja 60.
I na więcej nie miałem siły.
więc nie mam własnych doświadczeń, ale
> przymierzałem się kiedyś do kupna i przewaliłem cały internet.
A ja sprawdziłem empirycznie, na najbogatszej wersji.
Męczyłem się z badziewiem przez ponad 3 lata i powiedziałem dość, gdy
serwis po kolejnej, kilkunastej próbie, nadal nie był w stanie naprawić
stukającego układu kierowniczego/zawieszenia.
To jest wyrób samochodopodobny, a nie samochód.
Niedorobiony w każdym względzie.
Tylko w miarę dzielny w lekkim terenie.
> Co komfortu też nie podzielam negatywnych opinii, miałem akurat diesla,
> nie jest nadmiernie głośny, nie ma aż tak krótkich siedzeń, itd.
Zależy do czego porównujesz i jaką wersję.
Benzyniakiem, który miałem dłuuuugo jako zastępczy jeździło sie całkiem
fajnie, ale diesel to traktor, kórym jeździ się ciężko.
Przynajmniej przy 1.6/1.7 crdi z Kii, który to silnik miałem przed i mam
po Dusterze.
> Oczywiście trzeba mieć świadomość, że jest to bardzo prosty i podstawowy
> model, więc wyposażenie i wystrój są sromne. Ale koncepcja i część
> elementów pochodzi z X-Traila, który był dość dzielnym autem. trochę
> irytujące są krótkie przełożenia, ale to po to, aby zastąpić brak
> reduktora.
A do czego Ci krótki 6 bieg i jaki to ma związek z reduktorem?
Następne wpisy z tego wątku
- 09.05.19 17:28 Borneq
- 09.05.19 17:42 wowa
- 10.05.19 17:49 Cavallino
- 10.05.19 17:52 Cavallino
- 10.05.19 18:03 Borneq
- 11.05.19 08:00 Cavallino
- 12.05.19 21:39 adam
- 15.05.19 23:14 j...@i...pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
Najnowsze wątki
- 2025-03-14 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2025-03-14 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-14 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-14 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-13 Raspberry Pi 3 Model B+
- 2025-03-13 Kuchenka elektryczna
- 2025-03-12 test
- 2025-03-13 własny ekran startowy
- 2025-03-13 Błonie => IT System Administrator <=
- 2025-03-13 Częstochowa => Manager ds. produktu <=
- 2025-03-13 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-03-13 Chiny-Kraków => Koordynator Produkcji / Przedstawiciel ds. rozwoju pr
- 2025-03-13 Warszawa => Analityk biznesowo-systemowy <=
- 2025-03-13 Warszawa => Business Systems Analyst <=
- 2025-03-13 Żerniki => NodeJS Developer <=