    Subject: Re: Tani wzmacniacz (miniwieża) do Chromecasta Audio?
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Atlantis <m...@w...pl>
    Date: Fri, 25 Mar 2016 21:11:40 +0100

    W dniu 2016-03-25 o 20:04, Włodzimierz Wojtiuk pisze:

    > Jakby co, to ja mam za duzo czasu, praca się na mnie obraziła.

    Hmm... Wygląda na to, że wieża wymagała mniej pracy, niż sądziłem.
    Wystarczyło wymienić parę elektrolitów we wzmacniaczu mocy i w okolicy
    wejścia "PHONO". Teraz już nie ma efektu zwężonego pasma.
    Zdałem sobie jednak sprawę z czegoś innego - to "PHONO" to wejście
    gramofonowe o znacznym wzmocnieniu, w związku z czym:
    1) Poziom głośności na Chromecascie musi być ściszony prawie do zera, co
    jest o tyle irytujące, że nie pozwala na regulowanie głośności z poziomu
    telefonu lub tableta.
    2) Przedwzmacniacz generuje szum, którego nie ma np. po przełączeniu na
    magnetofon albo CD.

    Wieża to HCD-H450M. Ma ktoś może jakiś schemat do tego? Zdemontowałbym
    ten przedwzmacniacz i zrobił obejście...