  • Data: 2012-04-26 14:22:04
    Temat: Re: Tani telefon z Win Phone
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "cpt. Nemo" <c...@a...pl> wrote in message
    news:jn9vsl$o3k$1@node2.news.atman.pl...
    > http://pl-pl.forum.ibood.com/16420-smartfon_htc_tita
    n_z_windows_phone_75_mango_i_16gb_pamieci_wewnetrzne
    j/

    Fajne komentarze na dole:
    "Telefon bez wlasnego pudelka i akcesoriów" - ktos tu
    sie smial z wlascicieli Apple ze zalezy im na pudelku.
    Czyzby wlasciciele wszsytkich produktow byli tacy sami?

    A widziałeś ten filmik na dole strony?
    Tytuł "My iPhone was smoked by Windows Phone"?

    Mi się skojarzyło z pomysłem rajdowcy wyzywającego
    na zawody samochodowe dziadka w kapeluszu...
    Facet przećwiczył sobie trzy zastosowania telefonu
    i konkuruje z przypadkowymi ludźmi którzy telefonu
    swojego używać nie potrafią... Przecież to żałosne.
    Jeden z ludzików nie wie że zdjęcia do facebook może
    robić wprost z programu facebook i uruchamia program
    aparatu, potem osobno program facebook, szuka fotki
    no i przegrywa wyścig... Inny nie wie jak sprawdzić
    pogodę na iPhone - żenada! Ikona na pierwszej stronie!

    Czy Microsoft musi aż tak kombinować aby się przebijać?
    Czy naprawdę potencjalni użytkownicy są tak łatwo
    manipulowalni? Nie jest to zbyt fair play...