  • Data: 2011-05-08 13:28:40
    Temat: Re: Tani telefon z 3G i wifi
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message news:iq5ngu$39u$1@inews.gazeta.pl...

    > Może na (za przeproszeniem) Allegro, tam jest tylko drogi szrot,
    > no ale chyba nikt rozsądny nie szuka tam telefonu.

    Nie? :-) A czemu nie?

    > W normalnym obrocie w podanej cenie oferowane są Omnie jak najbardziej z
    > 3G i Wi-Fi oraz WM 6.x.

    Jakoś nie widzę takich ofert... zwykle takie telefony to 400-500zł.

    > A przy odrobinie refleksu można trafić np. na takie coś:
    > http://warszawa.gumtree.pl/c-Sprzedam-telefony-akces
    oria-Samsung-Wave-723-STAN-IDEALNY-dwa-lata-gw-uz-2-
    misesiace-W0QQAdIdZ275710006
    > mający żądane funkcje (3G, Wi-Fi, router) OOTB, bez żadnego dodatkowego
    > oprogramowania?

    No fajna "okazja", ale co to ten gumtree? Nie znam tego serwisu...
    Widzę, że to nie jest serwis aukcyjny, więc oferta z W-wy mnie raczej
    nie rajcuje bo wydam kasę a telefonu nigdy w Krakowie nie zobaczę...

    > Ale rozumiem, że z troski o żywotność grupy trzeba ten temat ciągnąć
    > miesiącami, za każdym razem dopytując się w kółko o to samo, pomimo że
    > wątkotwórca zakłada już fafnasty wątek o tym samym, z czego jeden z nich
    > pobił chyba tutejszy rekord długości i tylko ślepy przegapiłby takiego
    > flejma.

    JoteR, właśnie dlatego że tamten wątek szybko zszedł z tematu
    i rozrósł się do flejma na kilometr chcę wrócić do tematu tu.
    Jak Ci może przeszkadzać nowy wątek na grupie? Odciągam
    Cię może od tworzenia nowych interesujących wątków? Pisz!