  • Data: 2013-05-29 09:54:38
    Temat: Re: Tani oscyloskop czy "oscyloskop"?
    Od: Piotr Dmochowski <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tylko nie OWON.
    > Ostatnio starałem się tego używać.
    > Porażka.
    a jaki konkretnie to był model, jeśli wolno spytać. PDS8102T, MSO5022?

    Czy to będzie to samo co wymieniony powyżej SDS7102, czy może jakiś nowy
    soft, gorszy od starej wersji.
    Słaba ergonomiczność Owona jest znana, ale podobno sprzętowo są w
    porządku, więc nie chcę ich zbyt pochopnie skreślić.
    Piotr Dmochowski