  • 31. Data: 2011-08-15 10:05:40
    Temat: Re: "Tani" oscyloskop cyfrowy - które firmy polecicie?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello VSS,

    Monday, August 15, 2011, 11:32:01 AM, you wrote:

    > od cła tak ale nie od VATu, czytaj ze zrozumieniem co napisałem

    Od VATu też.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 32. Data: 2011-08-15 10:11:33
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-08-15 10:59, Elektrolot pisze:
> [...]
    2000yqj.googlegroups.com,

    > VAT w koszty przy byciu vatowcem? Na pewno nie w Polsce.

    VAT zapłacony w zakupach oczywiście nie wpisuje się w koszty. Odejmuje
    się go od VATu zapłaconego od sprzedaży. Warunkiem jest żeby zakup
    służył uzyskiwaniu przychodu. W tej sytuacji masz i używasz towar
    kupiony de facto bez Vatu. Nie dotyczy pewnych towarów jak paliwo
    (czasowo na 2 lata za zgodą unii)

    MD

  • 33. Data: 2011-08-15 11:04:45
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-08-15 12:05, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Ale w takim przypadku możesz użyć programowego - w czym problem?
    > Jest gotowe.

    Szczególnie jak musialem go wziąść pod pachę bez PC ;)

    Nie upieram się przy potrzebie posiadania FFT, ale fakt że nie ma jest
    zastanawiajacy.

  • 34. Data: 2011-08-15 11:59:53
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Sebastian,

    Monday, August 15, 2011, 1:04:45 PM, you wrote:

    > Szczególnie jak musialem go wziąść pod pachę bez PC ;)

    Pod drugą pachę małego laptopa.

    > Nie upieram się przy potrzebie posiadania FFT, ale fakt że nie ma jest
    > zastanawiajacy.

    Coś trzeba było zabrać, żeby osiągnąć tak niską cenę. Mnie martwi coś
    innego - dość wysoki poziom szumów, co pogrubia linie poziome :(

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 35. Data: 2011-08-15 17:16:17
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomości:8...@p...pl,
    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> nastukał:

    > Od VATu też.

    nieprawda, vat zapłacisz zawsze

    --
    VSS

  • 36. Data: 2011-08-15 17:19:52
    Od: Butek <e...@i...invalid>

    W dniu 11-08-15 19:16, VSS pisze:

    > nieprawda, vat zapłacisz zawsze

    To chyba mam jakieś niebywałe szczęście; dość często zamawiam różne
    pierdółki, za każdym razem jest _wpisana_ wartość celna od ok. 5 do 20
    USD i nigdy niczego nie dopłacałem, a deklaracja z lotniskowego UC z
    pieczątkami "zwolniono z opłat, dopuszczono na obszar celny" jest
    nierzadko dołączona do dokumentów kuriera.

    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate

  • 37. Data: 2011-08-15 17:37:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello VSS,

    Monday, August 15, 2011, 7:16:17 PM, you wrote:

    > nieprawda, vat zapłacisz zawsze

    Bzdura.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 38. Data: 2011-08-15 17:37:46
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Butek,

    Monday, August 15, 2011, 7:19:52 PM, you wrote:

> [...]
    > pieczątkami "zwolniono z opłat, dopuszczono na obszar celny" jest
    > nierzadko dołączona do dokumentów kuriera.

    Dokładnie tak.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 39. Data: 2011-08-15 20:32:19
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    > Bzdura.
    Z lektury przepisów wynika, że z VAT mogą celnicy zwolnić _opcjonalnie_
    towary do jakiejś niskiej kwoty. Z praktyki wynika, że zwalniają prawie
    zawsze do sporo większej.

    Michoo

  • 40. Data: 2011-08-16 16:33:35
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomości:j2bvp7$9qm$...@n...onet.pl,
    Michoo <m...@v...pl> nastukał:
    > Z lektury przepisów wynika, że z VAT mogą celnicy zwolnić
    > _opcjonalnie_ towary do jakiejś niskiej kwoty. Z praktyki wynika, że
    > zwalniają prawie zawsze do sporo większej.

    no własnie, to, ze zwalniają z opłaty nie znaczy, że nigdy jej nie zapłacisz
    za towary do 20$. jak celnik będzie upierdliwy to zapłacisz.

    --
    VSS