  • 21. Data: 2011-08-15 09:01:11
    Temat: Re: "Tani" oscyloskop cyfrowy - które firmy polecicie?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Sebastian,

    Friday, August 12, 2011, 6:12:27 PM, you wrote:

    > Mam MSO5022. Co wiem:
    > - Rozkalibrowuje się, trzeba robić kalibracje raz na kilka tyg.
    > - Brak FFT (może są modele z)

    FFT masz na komputerze - po przesłaniu danych.

    > - Brak analizy filtrów
    > - Toporny interfejs
    > - Toporny interfejs do kwadratu przy analizatorze cyfrowym. W zasadzie
    > to przykład tego jak wygląda anty-interfejs.

    Czy Ty aby na pewno piszesz o Owonie

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 22. Data: 2011-08-15 09:04:24
    Od: Elektrolot <e...@N...pl>

    W dniu 2011-08-14 11:52, Konop pisze:
    > No niestety, nie należę do tej uprzywilejowanej w PL grupy społecznej
    > i choć tak samo płacę podatki, to nikt nie pozwala mi wpisywać sobie
    > tego typu wydatków w koszty...

    Nic prostszego. Teraz to ponoć da się załatwić w jednym okienku.

    > Zastanawiałem się, czy da się jakoś
    > odliczyć Chiński VAT, o ile oni w ogóle coś takiego tam mają i ta cena
    > w ogóle to obejmuje ;)...

    Nie płacisz żadnego chińskiego VATu. U chińczyka kupujesz po cenie netto. VAT 23%
    płacisz Polsce.
    Cło na oscyloskopy wynosi 0%.

  • 23. Data: 2011-08-15 09:08:46
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello VSS,

    Saturday, August 13, 2011, 8:17:39 PM, you wrote:

    > nie wprowadzaj w błąd !! na elektronikę cło wynosi od 2 do 4% a vat zapłaci
    > zawsze jak paczka zostanie zatrzymana na cle! bez względu na to czy kupujesz
    > towar za 10$ czy 1000$. nawet listy z dealextreme potrafią zatrzymac się na

    Bez przesady - do ok. 20$ jest wolne od cła bez żadnej łaski.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 24. Data: 2011-08-15 09:12:35
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-08-15 11:01, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > FFT masz na komputerze - po przesłaniu danych.

    W ten sposob można udowonić że mój 8-bitowy AVR po przesłaniu danych na
    komputer też ma FFT i supportuje >4GB ram.

    Oscyloskop nie ma. Przynajmniej MSO5022.

    > Czy Ty aby na pewno piszesz o Owonie

    Oczywiście. Interfejs analizatora cyfrowego to jakaś pomyłka. Po 20
    sekundach kręcenia kursorem człowiek zdaje sobie sprawę że ktoś czegoś
    nie dopisał w sofcie albo zatrudniono studentów. Przy takiej ilośći
    przycisków i gnieździe USB *można* było ruszyć dupą i pozwolić na
    podpięcie myszki/klawiatury.

    A dekoder głupiego UARTa? Jaki dekoder!

    Swoją drogą fajnie by było aby ktoś produkując hardware pomyślał o tym
    aby oprogramowanie można było rozszerzać samodzielnie na zasadzie
    OpenSource. Może trzeba Owona/Rigola/Whatever zdekompilować ;)

  • 25. Data: 2011-08-15 09:13:35
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello RoMan,

    Monday, August 15, 2011, 11:01:11 AM, you wrote:

    > FFT masz na komputerze - po przesłaniu danych.
    > Czy Ty aby na pewno piszesz o Owonie

    Pisząc to spojrzałem na swojego Owona PDS 5022S i zamiast nacisnąć Esc
    (rezygnacja) nacisnąłem F2 (wysyłka) :(

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 26. Data: 2011-08-15 09:14:39
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Elektrolot,

    Monday, August 15, 2011, 11:04:24 AM, you wrote:

    > Nic prostszego. Teraz to ponoć da się załatwić w jednym okienku.

    Nie da się - nadal ZUS wymaga odrębnych wizyt.

  • 27. Data: 2011-08-15 09:17:42
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Sebastian,

    Monday, August 15, 2011, 11:12:35 AM, you wrote:

    > W ten sposob można udowonić że mój 8-bitowy AVR po przesłaniu danych na
    > komputer też ma FFT i supportuje >4GB ram.

    Jak sobie go dobrze oprogramujesz...

    > Oscyloskop nie ma. Przynajmniej MSO5022.

    Ale używasz naprawdę tego codziennie?

    Swoją drogę - FFT programowe albo jest zryćkane albo ja tego nie
    potrafię używać :(

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 28. Data: 2011-08-15 09:23:32
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-08-15 11:17, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Ale używasz naprawdę tego codziennie?

    Kupując Owona świadomie zrezygnowałem z FFT. Problem w tym że jak
    zreyzgnujesz świadomie to na bank będzie potrzebne nastepnego dnia.

  • 29. Data: 2011-08-15 09:32:01
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomości:1...@p...pl,
    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> nastukał:
    > Bez przesady - do ok. 20$ jest wolne od cła bez żadnej łaski.
    >
    > [...]

    od cła tak ale nie od VATu, czytaj ze zrozumieniem co napisałem

    --
    VSS

  • 30. Data: 2011-08-15 10:05:20
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Sebastian,

    Monday, August 15, 2011, 11:23:32 AM, you wrote:

    > Kupując Owona świadomie zrezygnowałem z FFT. Problem w tym że jak
    > zreyzgnujesz świadomie to na bank będzie potrzebne nastepnego dnia.

    Ale w takim przypadku możesz użyć programowego - w czym problem?
    Jest gotowe.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl